Ma cheama Dan


Se zice ca fiecare individ care isi face blog se prezinta.

Sa reflectam…

… si reflectam … si reflectam …

(Ce naiba reflectam? Raze X?)

Nu pot sa incep cu ce am facut la gradinita cum fac unii sau altii … Daca incep sa spun cum m-am nascut prin cezariana, ce pipi am facut la cresa, ce batai am tras la camin, ce am dres la olimpiadele de mate, ce am agatat in liceu, ce am baut (si nebaut dealtfel, nu ca ma laud …) in facultate, cum m-am insurat, emotiile primului loc de munca, emotiile celui de al doilea loc de munca, emotiile celui de al treilea loc de munca, emotiile celui de al patrulea loc de munca … (HO!), insuratul, plecatul, masteratul, bebita… Va plictisesc de moarte. Nu, de Bebita si Nevasta am sa va mai scriu. Acolo NU MA PLICTISESC EU!

Trebuie sa fiu original …

Sa scriu o poezie ?… Mioritza laie… Nu. Eu nu cu oile.

Sa pun diverse sa faca un filmulet in care sa fiu laudat ca in reclamele la detergent?… Ar fi o idee da’ io nu sunt Clinton.

Sa rog un politicesckii sa faca un filmulet prost in care ma lauda? Nu cunosc pe nimeni.

Sa scriu despre tara si dorurile ei? … Haida de. *muzica maistre!* „Romanii orisiunde cresc bla bla bla”.

Sa scriu despre politica internationala? … Ce naiba mai e de scris despre politica?:)

Sa va creez asteptari tampite ca unii comentatori? Sa va las eu sa tanjiti dooj’de ani sa aflati ceva despre mine? Mai bine lipsa.

Sa amestec lucrurile de nu mai stiu eu in persoana cine sunt? Ma zapacesc de tot.

Sau sa bat campii cu texte lungi despre politica interna? Nu am fost niciodata abstinent in halul asta incat sa am puterea sa fac un asa blog.

Sa arat cat de insurat sunt ? Hehehe.

Pai …, ma cheama Dan

18 gânduri despre &8222;Ma cheama Dan&8221;

  1. haida, bre, mă dai de iegzemplu negativ că nu ştiu ce persoană sunt? Nu e adevărat lumeeeee. Sunt io, Maricica, ăăă…. Tudoriţa… ăăăă ba nu… Roxana, ah, da, mi-am adus aminte acu :). Ruşinică, sper să urle bebiţă în toiu’ nopţii când ai şi tu o treabă cu nevasta, na!

  2. Hehe, nu-mi vine a crede, toader şi-a făcut blog unde toadereşte liber 😀 Şi văd că n-ai uitat nici de cei ce te-au sfătuit în a purcede în această direcţie 😉 Felicitări maestre şi spor la toaderit :mrgreen: Ai un link la blogroll din partea mea 😉

    P.S. Schimbă şi tu tema pe-aici, fă-l să-nflorească, blogoreşte toadere, blogorează şi blogorifică în stilul tău propriu 😉

  3. gospodina de mine tocma’ o deschis reclama la detergent, eh, sa-ti povesteasca mentoru-ti dari despre aftaru’ strong primit de tata-so de la taica-mio…la traducere s-a dovedit a fi spray detartrant de zgura 😛

Lasă un răspuns

