Il fut a la cour des rois


Motto : „Sexul masculin este cel mai usor lucru din lume.

E suficient un simplu gand ca sa il ridice.” – San Antonio

Azi, pentru ca nu sunt foarte bine dispus, voi scrie din nou despre Gigi. Este un subiect usurel. E usor de scris despre el (drept dovada miile de articole din presa) si de aceea o voi face (sper eu ultima oara). Cand un intelectual este prost dispus, are copilul bolnav, i-a murit o matusa etc. cel mai la indemana pentru pocnit prin scriere este Gigi.

Deci:

Creatia lui Viorel Hrebenciuc (un om care inseamna PSD mai mult decat Iliescu+Nastase la un loc) – fenomenul „neagigi” – este adulat de prostime fani, decorat de ierarhi, laudat de preoti, iubit de saraci, ridicat in slavi de curve reporterite la Libertatea, i se dedica manele si i se inchina poezii. Si asta desi suporterii sunt alungati, faptele sale de caritate sunt mai putine decat numarul injuraturilor sale in public, banii donati bisericilor sunt mai putini decat cei jucati la ruleta, banii „facuti” prin semi(?)evaziune fiscala sunt mai multi decat cei aruncati nevoiasilor, este evident ca declaratiile misogine si xenofobe (in conditiile in care are sotie si trei fete) ar trebui sa il arunce in spatele gratiilor conform legii. Nu ne putem consola decat cu faptul ca individul nu are blog scris de el.

Inchipuiti-va ce s-ar intampla daca ar avea! Un articol semnat de el ar putea avea urmatorul continut :

„zdrentelor hahalerelor ce p.la mea vreti voi de la muschiimei eu osa fiu presidientele romaniei o sa fiu ca stefnacelmare mihaivitezul in p’.la mea de zdrente ce sunteti voi si sa mio luati ingura in curu matiide boi in pastelelumata si lu tactu care tea facut iodau la munteleatos o gramada de milioane ca dumnezeu ecu mine si vaf.t in gura de ungurisi tigani care sinteti in curuluvoiculescu si steauacasiga campionatul ca unguri eusint labutoane da?”

ba hahaleerlor baaa io am glumitde ce va ofticatiba zdrentelor vezi ca estiproasta”

Comentariile nu ar intarzia sa apara :

Mitica Dragomir : „Ei, Gigi a spus si el asa in gluma nu are Gigi atata influenta sa influienteze el jocurile. Bai Gigi, daca aveai mintea mea cu banii tai ajungeai presedinte.”

Dan Pavel : „Bravo! Bravo! Bravo! O noua voce care va coagula dreapta se va naste. <<Preoti cu crucea-n mana caci oastea e crestina>> spune imnul nostru. Domnul George Becali este A-L-E-S-U-L”

Vadim : „Analfabetule, nu vei ajunge niciodata ceea ce sunt eu. Adevaratul Ales al Neamului! Decat daca va castiga Steaua si te voi face prim ministru. Prrr Prrr ii rad pe toti”.

Suporter Steaua : „Bravo nea Gigi! M.ie javrelor si ciorilor. S-a ne strangem cu totiii sa zicem in cor <<sa fi mandru, sa fi tare / Steaua este cea mai tare>>”

Gigi Corsicanu:”Sa traiesti nea becali. sant io Corsicanu”

suporter Dinamo : „M…e Stoaia”

Arpad Paskany : „”

Ierarh I : „Luminata sa iti fie calea prea crestinescule fiu. Duhul sfant sa se coboare peste tine. Miorita luminoasa si indragita de Domnuul.”

Ierarh II : „Sprijinul lui Gigi Becali pentru Biserica, smerenia sa, alesele sale purtari si inalta sa dragoste fata de oameni fac din el unul din conducatorii ca Stefan si Mihai. Il vom aseza mai sus decat oricare ctitor de biserici. Il vom pune direct in Altar. Daca ne-o cere ii vom fagadui chiar si un loc pe cruce pe ramura din dreapta”

Mirmen : „Mmm, da’. Cam prost”

Raspunsul lui Gigi : „”zdrentelor hahalerelor ce p.la mea vreti voi de la muschiimei eu osa fiu presidientele romaniei o sa fiu ca stefnacelmare mihaivitezul in p’.la mea de zdrente ce sunteti voi si sa mio luati ingura in curu matiide boi in pastelelumata si lu tactu care tea facut iodau la munteleatos o gramada de milioane ca dumnezeu ecu mine si vaf.t in gura de ungurisi tigani care sinteti in curuluvoiculescu si steauacasiga campionatul ca unguri eusint labutoane da?”

Reactiile pe alte bloguri :

Blogul lui JEG : „Acest imbecil cu labiile de pamant. Acum si online”

Blogul lui Arhi : „Dar nu inteleg cati cititori are acest Becali. Eu am 17 milioane technorati si sunt pe locul 22. Cum a ajuns pe locul 21 intr-o singura zi. Voua nu va pute?”

Blogul lui Visurat : „Un nou imbecil care va candida la roblogfest. Care cumperi un Canon?”

Blogul lui Basty : „Si totusi prefer p0rnografia”

Blogul lui Mariansky : „Simple gIgI. gIgI-i haos. Haos ii gIgI.”

Blogul Rox : „Care Gigi? Ati vazut poza cu tontul care are Maybach?”

Contra-articol pe blogul lui Gigi : „zdrentelor hahalerelor ce p.la mea vreti voi de la muschiimei eu osa fiu presidientele romaniei o sa fiu ca stefnacelmare mihaivitezul in p’.la mea de zdrente ce sunteti voi si sa mio luati ingura in curu matiide boi in pastelelumata si lu tactu care tea facut iodau la munteleatos o gramada de milioane ca dumnezeu ecu mine si vaf.t in gura de ungurisi tigani care sinteti in curuluvoiculescu si steauacasiga campionatul ca unguri eusint labutoane da?”

Reactiile la TV :

Basescu : „Ha Ha Ha” – Realitatea TV, B1 TV

Nastase dupa briefing cu Anca Alexandrescu : „Fireste, trebuie sa gasim o cale de comunicare in ciuda asperitatilor discursului. Relatia cu Federatia Rusa ne impune acest lucru. Nu trebuie sa procedam distrugator asa cum procedeaza Traian Basescu.” – Emisiunile lui Ciutacu de la Antena

Iliescu : „E un prost. Nu discut cu prostii. Sunteti niste prosti. Prostilor.” – TVR

Orban : „Eu eram la o cafea. Basescu ma fileaza. Eu stateam ca … mmm … un copil normal” – Emisiunea lui Turcescu de la Realitatea – prin telefon

Tariceanu : „Basescu pune la cale tot felul de tertipuri sa darame guvernul. Nu avem timp de asta. Trebuie sa protejam industria auto” – conferinta de presa

Becali : „zdrentelor hahalerelor ce p.la mea vreti voi de la muschiimei eu osa fiu presidientele romaniei o sa fiu ca stefnacelmare mihaivitezul in p’.la mea de zdrente ce sunteti voi si sa mio luati ingura in curu matiide boi in pastelelumata si lu tactu care tea facut iodau la munteleatos o gramada de milioane ca dumnezeu ecu mine si vaf.t in gura de ungurisi tigani care sinteti in curuluvoiculescu si steauacasiga campionatul ca unguri eusint labutoane da?” – OTV

 p.s. Sunt convins ca cei mai multi dintre domniile voastre au avut un mic moment de surprindere de o fractiune de secunda citind titlul. Care titlu nu e mare branza insemnand in mare „el fuse la curtea regilor”.

p.p.s. Cred ca daca El Gigi ar citi acest articol s-ar lega mintenas de sufletul meu si mi-ar zice direct sau la o emisiune TV : „zdrentelor hahalerelor ce p.la mea vreti voi de la muschiimei eu osa fiu presidientele romaniei o sa fiu ca stefnacelmare mihaivitezul in p’.la mea de zdrente ce sunteti voi si sa mio luati ingura in curu matiide boi in pastelelumata si lu tactu care tea facut iodau la munteleatos o gramada de milioane ca dumnezeu ecu mine si vaf.t in gura de ungurisi tigani care sinteti in curuluvoiculescu si steauacasiga campionatul ca unguri eusint labutoane da?”. Asta daca nu ar pune pe cineva sa ma bata. Ca slugi are destule.

 

 

6 gânduri despre &8222;Il fut a la cour des rois&8221;

  1. 🙂 ma simt ofilită, ofensată, ofuscată, ONORATĂ era cuvântul, că nu-l găseam, că m-ai pomenit şi pe mine în bloagele de mai sus. Dacă mai puneai multe link-uri îţi făceau ăştia de la gugăl ranku’ 10 :). Şi îţi dai seama că te indexează acu şi o să apari mintenaş când o să caute vreunu’ pe Ciutacu, Iliescu, Băsescu şi Becali la un loc :))) Ce face omu’ în pană de „inspiraţiune”
    pies: când te hotărăşti şi tu la un template de blog că m-ai ameţit?

  2. Mi se pare mie sau becali se tot repetă ? Cred că numai mi se pare.

    Sau poate chiar se repetă. Hă. Ce amuzant ar fi dacă s-ar tot repeta. Nu ? Ar fi chiar amuzant.

Lasă un răspuns

