Zi 33


M-am razgandit. Noapte 33.

***

Intre clasele a 5-a si a 7-a eram sigur ca ma voi ajunge doctor in medicina (nu stiu de ce, parintii nu au facut niciodata presiuni). Era asa misto laboratorul ala cu scheleti si broaste … Olimpiadele de matematica mi-au schimbat drumul (paradoxal, performam). Am ajuns deci la liceu de mate-fizica. La inceputul clasei a 9-a eram deci convins  ca voi ajunge prof de mate. A venit revolutia si declinul profesiei de prof. Asa ca am ajuns la ASE. Fiindca mate era baza mea si se putea da examen la fizica m-am indreptat catre cibernetica. Unde am facut statistica si implicit am ajuns sa fac analiza statistica (de obicei 🙂 ). Cand am plecat din tara era boom informatic (Care s-a si fasait). Am ajuns deci sa fac un master de informatica (Care, cum ziceam, s-a fasait. Dupa ce am terminat eu masterul). Deci am ajuns programator pe fluxuri bursiere.

Poate o sa va mire dar cred ca vreau sa imi schimb profesia. Astept deci un eveniment neasteptat. Sa vad in ce directie ma trimite. Am inceput prin a-mi face blog. Poate ajung presedinte. La anul vreau sa cumpar un apartament. Poate vor face alegeri pe scara.

***

 Motto : De ce unele autostopiste stau cu un bidon plin de benzina in mana in zonele paduroase? Fiindca, ca un facut, in paduri li se termina benzina soferilor care le iau.

Ati vazut Logan 4×4? Cred ca aplica strategia lui Basescu&Stolo. E atat de urata incat Carlos Ghosn (presedintele Renault) va face o conferinta de presa si cu lacrimi in ochi va declara cu cateva zile inainte de lansare: „Stimati jurnalisti, stimati cumparatori, draga Dacia Logo, am decis sa schimbam designul (din pricina problemelor la cutia de viteze) cu modelul Dacia Koleosescu.” -> Puf in aer strategia cu 4007 case a celor de la Peugeot. Ce inseamna trecerea prin firmele de comunicare de la noi… Si dupa aia sa vezi alergand la ceas de taina Koleosescu pe C4riceanu in sensul giratoriu din piata Victoriei sa dea locul care se cuvine lui draga Logo.

***

(ps : gigi a trecut pe rosu si a primit mustrare verbala. un copil a fost ucis de maidanezi si vadim spune ca daca igienizam zona de maidanezi ne vor napadi sobolanii. nu ar fi mai usor sa igienizam sobolanimea si maidanezii? nu de alta da’ mai mor copii din cauza tampitilor ca sceleratul. daca ar fi interzise si manelele chiar am putea sa ne mandrim.)

***

33 de insi citesc in medie pe zi ceea ce scriu. cu o abatere de +/- 3 cititori.

 Edit 18 apr: Bagati atentie. Cateodata corijez in timpul zilei ceea ce mi se pare mie ca trebuie din ce am scris noaptea.

6 gânduri despre &8222;Zi 33&8221;

  1. Pai de la inceput sunt intre 30 si 36. deci nu prea cred ca va creste. Bine, calitatea cititorilor ii mare. Fara indoiala.

    Cred ca am sa fac 33 de articole. Pentru fiecare cititor cate unul 🙂 Dupa aia il inchid.:)

  2. 1. Pentru preşedinte de scară campania electorală se începe devreme. Eu zic să te apuci de pe acum să pupi copii pe stradă, să zâmbeşti la fotografi şi să faci declaraţii. A, şi să-ţi creşti o burtă respectabilă.
    2. Mda. Şi la urmă doar 4×4-le se va alege din tot loganul. Serios. Vor rămâne doar 4 roţi. Fără Logan. Care-s 4. x4. Get it ? 4 ? şi ori 4 ? Get it ?
    3. Îi urez la jiji cât mai multe abateri contravenţionale, pedepsite însă cu mustrări anale.
    4. Nu voiam să-ţi zic până nu ne cunoşteam mai bine, da’ io’s abaterea.

  3. ma basty, io am o problema. nu am inceput inca sa caut apartament. nu stiu deci pe ce scara am sa fiu. ar fi o chestie sa bantui prin toata regiunea populata de 11 milioane de locuitori si sa le impart tracturi.:)

  4. „Edit 18 apr: Băgaţi atenţie. Câteodată corijez în timpul zilei ceea ce mi se pare mie că trebuie din ce am scris noaptea.”

    Adică ne minţi. Până şi tu Dane. toadere. Ne minţi.

  5. seara nu bag seama cand uit cate o conjunctie in plus, ca repet un cuvant. bunaoara azi am scris :

    „….. declara cu cateva zile dupa lansare … ” in loc de
    ” … declara cu cateva zile inainte de lansare … ”

    deci nu va mintzãsc.

    oricum, daca il recitesc odata gasesc o greseala. daca il recitesc de 5 ori am 5 chestii de corectat. gramatical, la nivelul exprimarii etc. de aia nu m-am facut scriitor. as fi scris o carte in 5 saptamani si ar fi fost buna de tipar in 5 ani.

Lasă un răspuns

