Weekend si nelinistit


Moto : „Cine se scoala de dimineata ajunge in cele din urma.”

Cum haladuiam eu asa azi pe langa campul muncii fiindca asteptam rezultatele unei executiuni de tratament am picat peste doua chestii misto si anume un site despre cocalari si un site despre pitzipoance.  Dupa aia am dat peste chestii mai putin misto da’ mai amuzante : o operatie de apendicita pe un pustiulica aflat intamplator intr-un spital romanesc si un tampit care a reprogramat un joc video astfel incat ca la un anumit nivel gagica lui sa dea peste o cerere in casatorie.

Si atunci, si normal, am inceput sa ma intreb de ce naiba or fi depunand oamenii astia atatea eforturi sa scrie niste chestii care ne fac liposuctzitzi de calculator (Adica si eu carele bineinteles ma culc mai tarziu ca sa scriu pentru cei 33 de cititori unici si inimitabili si neduplicabili si nereconstituibili si si si ai mei).  Deci : CE OBTINEM DIN ASTA?

Sunt unii care cica fac bani din trafic. Cat ii ziulica de buna cauta poze si filmulete de pe net pe care le plaseaza pe siturile proprii. Mai lipesc vreo trei comentarii isterice despre cum ar ucide ei emosii sau cat de imputiti sunt tiganii si au rezolvat problema. De pe urma traficului pacalesc pe unii sau pe altii sa cumpere spatiu de banner.

Altii isi gonfleaza imaginea si iau in job mai bun in comunicare.

Dar marea majoritate nu cred ca obtinem nimic. Si asta e cool. Sa mai putem face inca unele chestii de-un capritz de-un pamplezir.

Care pamplezir poate avea efecte nedorite. Nevasta bunaoara imi zise azi : „Pe Internet sa stai la servici, nu cand ai treaba!”. Ca sa vedeti de ce aprecieri se bucura munca-mi in fata consoartei. Drept urmare m-am enervat si mi-am facut de lucru in domenii conexe casei si familiei. Nu a fost urat.

Ma rog, am sa scriu totusi mai rar. Iar dupa Paste, fro doaua saptamani nu am sa scriu nimic fiindca am sa fiu in tara.

 

8 gânduri despre &8222;Weekend si nelinistit&8221;

  1. lasă, vine el frigul şi se întoarce jeg-ul zgribulit.

    Va să zică aşa. Tu stai la casă şi vrei să-ţi cumperi apartament ?

    Înţeleg reacţia consoartei. Şi mie mi se face capul calendar cum că citez pe post diferiţi, iar astfel ei apar ca fiind proşti. Ceea ce nu-s. Na dilemă.

  2. sinceră să fiu şi mie mi s-a cam luat de blogăreală. Mi-am dat seama că îmi cam neglijez alte atribuţiuni care chiar îmi aduc bani:) Aşa că şi eu am decis să scriu mai rar. Hai cu banu’!

  3. cre’ c-ar trebui sa ne unim 5 si sa facem rivista. si scriem cate un articol pe zi. cu neste poze alea alea concept editorial. cucuruzu’ mama-sii. scriem doara cand ii inshpiratiune. facem societate pe actiuni.:))

  4. Eu m-aş băga. Da’ io vreau titlul de finanţator. Voi străluci ca un luceafăr pe frontispiciu. Bineînţeles, când zâmbesc.

    Aşa ceva fac cei de la curat|murdar. Da’ prea o iau pe arătura politică nu îmi prea de ei. Politics is not for my soft skin.

Lasă un răspuns

