Un avort reusit e mai bun decat doua nasteri ratate


Dupa cum ne dam seama din titlu care-i si motto deopotriva nu am avut nimic sau am avut foarte putine in vedere. Titlu’ mi-o picat in tartacuta cand Darius, un tip care in mare masura mi-e necunoscut, s-o luat dus de ale tineretii valuri si o plecat, zice el, in jurul lumii. Eu sper sa reuseasca suficient de mult cat sa vada un pic din viata nevazuta a altor tari si sa esueze cam tot atata, adica sa nu ajunga sa vada chiar tot fiindca ar putea sa ii dauneze si sa ramana un vesnic „mendiant”. In romaneste s-ar traduce ca fiind un soi de cersetor vagabond si liber de orice ceea ce s-ar potrivi cu ceea ce cred eu ca el crede despre a fi binele absolut. Nu crez ca va citi ce scriu eu aici dar faptul in sine trebuie comentat.

In alta ordine de idei, ce m-a uimit intre comentariile atasate articolului, scris intr-o engleza destul de acceptabila, prin care respectivul isi ia ramas bun este ca multi dintre oamenii postatori nu avura altceva de facut decat sa comenteze cat ii de proasta engleza autorului. Lucru care mi se pare tampit si evident venit din partea unor indivizi care ori sunt prosti ori nu stiu deloc o limba straina alta decat cateva replici furate de la tv (va spune asta unu’ care acasa vorbeste in romaneste, in targ in frantuzeste si la munca 90% englezeste. si asta de ani buni). Ma rog, prostia, e limitata da’ e ca oceanu’ : nu ii dai de capat.

Alta chestie care m-o uimit este ca fata dupa care e mort a spus o chestie pe care cred ca doar ea si el o inteleg dar care pentru mine sigur e mai mult o chestie de amor propriu implinit, un pic de grija (poate) dar nu o dovada de iubire pe masura „nebuniei” lui:

Pastaie zice că:
Aprilie 21st, 2008 la 8:59 pm

This is like one of Mtv’s shows. But more of a cliche than a scenario. I hope you hired Cameron Diaz, otherwise I don’t see any awards coming.”

Se vede treaba ca, pana a ajunge la concluzia ca nu trebuie sa faci nebunii ca sa te ia lumea de „nebun”, unii trebuie sa o ia la drum cu rucsacu’ in spate si in plus cred(si spera totodata) ca nu-s intelesi de nimeni. Asta se intampla de obicei la sfarsitul adolescentei, care aventura de aia zic ca sper sa se termine in suficient timp cat sa scape de povara. Daca esueaza si vine acasa dupa 4 zile atunci ar fi nasol fiindca ar ramane vesnic un adolescent victima a manifestarilor hormonale. Atat de frumoase si atat de periculoase. Sper ca susnumita in cauza (daca va citi) sa priceapa cat nu e prea tarziu ca ce a scris ea e mai dureros decat o zi de mars cu o pietricica in talpa. Si asta chiar daca eu nu pot intelege suprafata a doua a ceea ce a scris ea acolo.

Ramane cum am stabilit : Mic, Neghiob, din Zalau si cu o mare apetenta pentru glorie si apreciere. De aia e si atat de iubit de ceilalti. Fiindca ii iubeste atat de mult pe ailalti cat sa faca niste prostii ca sa isi demonstreze siesi ca se iubeste si pe el intr-atat incat sa isi faca anumite chefuri.

5 gânduri despre &8222;Un avort reusit e mai bun decat doua nasteri ratate&8221;

  1. cred că deja e mult prea-comentată fapta lui Dariusică. Lucru pe care şi cred că l-a dorit, fapt pentru care a scris în engleză. Din punctul meu de vedere e o tâmpenie ce a făcut el, dar îi respect totuşi „curajul” cu doza de nebunie aferentă. Probabil că nu a citit destule cărţi sau nu a văzut destule filme, ce să zic? Sau poate vrea notorietate şi ştiri făcute pe fapta lui. Nu e nici măcar o idee originală a lui, e doar o nebunie de copil rebel. Pun pariu că atunci când se va întoarce se va cunoaşte la fel de puţin ca atunci când a plecat. Şi nici nu ne foloseşte la nimic să ne cunoaştem noi, cât să ne cunoască ceilalţi.
    părerea mea 🙂

  2. eu stiu ce sa zic ma? am facut si eu prostii cand eram tinerel. eu mai degraba as crede ca el chiar o vrut sa plece in juru’ lumii cand o plecat. asa’s baietii pana devin barbati. ii apuca. mai ales cand sunt puternic animati de dorinta de a fi in centrul atentiei. cateodata se declanseaza nebuneala din te miri ce.

  3. auzi ma rox, porteaza-ti blogul si tu. pana pui un coment … abandonezi procesul. vrusai sa spui ca poza cu tipu’ e jeniala. aia cu tipa denota ca esti ori in dunga ori ai gusturi tari in materie de sex.

Lasă un răspuns

