Azi am sa scriu din cand in cand


00:14 – Nu am chef acu’ asa ca o sa scriu maine dimineata din timp in timp. C-asa si trebuie sa fie fluxu’ in timp real. Ca la Mediafax. Vine stirea pac postam. Dupa ce punem multe virgule.

09:39 – Am ajuns cu mare intarziere la serviciu. Ca de fiecare data de luni incoace. Alice nu a mai plans pe rupte de data asta la cresa. Sunt usurat. Din pacate am pierdut trenul de 7.56 deci am plecat cu intarziere de vreo 30 de minute. Seful nu mai face figuri de vreo doua saptamani. Adica de cand i-am marturisit ca mai stau vreo doi ani in firma si dupa aia incerc sa ma duc intr-o banca. Ce usurare pe el. Suficient de mult sa nu intre in cacat curand si suficient de putin cat sa inteleaga ca nu il sap si nu vreau sa ii fur locul. Trebuie sa fie nasol sa ai 45 de ani, sa ai 20 de ani de experienta pe un produs, sa muncesti ca un caine si politica firmei sa fie promovarea tinerelor talente in jur de 30 de ani. 🙂

10:56 – Astept sa se termine un insert de 1015990 linii. Intre timp am citit un articol misto despre un avion de vanatoare. Mie unuia imi plac tare mult. Daca va intereseaza : http://www.topgunspecial.ro/ro/articole/grippen/jas39_grippen.htm

Sigur mai buna alegere ca F16 pentru noi. Si mai ieftin si mai interesant.

11:40 Muncesc.

12:15 Degeaba. Tratament esuat.

12:16 Banc:

Un butic da anunt sa angajeze o vanzatoare. Vine o duduie la interviu, patronul o ia la prelucrat: „Casca bine urechile, noi nu zicem NU clientilor, chiar daca produsul nu e pe stoc… ii aburim, ii amanam, o rezolvam cumva”.

Zis si facut. Trece vremea, vanzatoarea capata experienta, intra un cetatean:

– As dori si eu niste manusi…
– Pai, sigur… de care? din piele? tricot? cu degete sau fara degete?
– Din piele, clasice, cu degete.
– Vreti sa le purtati la palton sau la geaca?
– La palton, doar vine iarna
– Pai atunci mai bine v-as recomanda sa veniti maine, aduceti paltonul, sa vedem ce se asorteaza.

Omul zice ok, da sa iasa, in momentul ala intra altul, supernervos, cu un colac de buda si o bucata de gresie in mana:
– Ma, femeie, uite, cu asta inchid closetul, gresia arata asa, curul ti l-am aratat deja ieri, acum imi dai si mie hartia aia igienica?

13:17 – Am mancat. Bibilica cu stafide si orez. Nu-i rau. La masa discutie despre alegerile americane. Majoritatea absoluta cred ca McCain va castiga. Eu cred ca Obama. Ei au mai multe argumente decat am eu. Si mai bune. Si ce daca? Eu am feeling.:)

15:05 – Ce cacat am facut. Greseala in primul select la conceptie. Trebuie sa reiau da capo. Ma-sa!

16:04 – Cafea. Poveste spusa de un pretin roman care a terminat electronica:

Noaptea, inainte de examen. In apartamentul profesorului suna telefonul pe la 3.
Cu o voce iritata acesta raspunde:
– DA!
– Dormi?
– Bineinteles ca dorm!
-…si noi invatam, tuz mortii ma-tii !

 

17:18 – Am impresia ca am corectat eroarea din primul select.

Ma uit pe statisticile blogului. Am putea obtine si ciclicitatea si tendinta.:)

Scade scade … 🙂

19:26 -Ce rahat. Iar a esuat.

22:01 – Ajuns acasa, imbaiat bebe, biberon. Am mancat si acum un pic teleleu pe net. Cam obosit.

6 gânduri despre &8222;Azi am sa scriu din cand in cand&8221;

  1. No vezi ? De aia întotdeauna e o idee bună să „quit while you’re ahead”. Că uite, vine un tinerel din urmă şi te detronează.

    Pentru că, nu-i aşa, that’s what young people do best.

  2. Dane, niciodată nu am înţeles graficul ăla. Sincer. Eu cred că e desenat aleator de un grafician plictisit. Care pe urmă râde pe supt mustaţă de visele noastre care se năruie.

Lasă un răspuns

