Vineri 13 pisica neagra


Azi e vineri, e al treisprezecelea articol, am vazut o pisica neagra a companiei si dis de dimineata m-am intors din drum. Amuzant.

Asta ma face sa ma gandesc la superstitii. Ce este o superstitie? O credinta populara in baza careia putem sa ne dam seama daca ceva va merge rau. De parca nu am sti dinainte treaba asta.

Cand eram eu mic erau niste superstitii cretine. Una era ca daca o cioara zboara pe deasupra ta iti ia norocul. Alta ca daca tu calcai pe un capac de canal aveai ghinion si cu cat mai tarziu se implinea cu atat era mai devastator. Pe mine inca nu m-a ajuns decat unul pe la dooj’de ani. Calcasem pe la zece ani pe unul. Mai am vreo doua de indeplinit teoretic.

Cea mai desteapta treaba era insa cu numerele de masina. Daca vedeai una cu doua numere pare in compozitie dadea norocul peste tine. De aia au schimbat cu litere.  

Dar ce am scris eu pana acum sunt copilarii. Sunt fotbalisti care joaca cu aceiasi chiloti meci de meci ca sa aiba noroc. Acolo eu cred ca se inseala. Asta nu e noroc. E tehnica adormirii adversarului.

Eeeh, dar sa ne oprim din aceste incursiuni in paranormal. Sa trecem la lucruri mai sanatoase. Bunaoara, ce ar fi sa schimbam drapelul. Ce e cu banalitatea asta in trei culori contestata de Ciad(care are acelasi drapel ca noi)? Sa facem un curcubeu… E luat deja de anusediscriminafiindcanuaidece. O chestie cu dungi rosu-albastru? Ne-ar trebui o regina si singura de care dispunem pe culorile astea nu e tipa ci tip si nu e rege ci cocalar. Sa punem un animal sau o pasare pe steag? Viezure, manz, barza … ca e dacic. Dar ce te faci cu protectia animalelor? Trebuie ca dupa aia sa scrii pe stindard „in acest proces nu a  fost ranit nici un animal”. Suna ca dracu’ drept deviza. Uuuf. Luam totem. Ce atatea steaguri?

Revin …

Deci … Am vazut ca in ultima vreme se vorbeste de campanii electorale, alegeri si alte lucruri. Cred ca ar trebui sa ne doara in fund de culoare cu exceptia apartenentei la partide nocive (png si prm). In rest daca vedeti ca primarul pe care il aveti a facut o mica ameliorare si nimic nu s-a inrautatit vizibil votati-l iar pe ala. Eu unul mi-am bagat picioarele in politica si fumez cat se poate de putin aceasta chestie nociva.

Si nu uitati sa luati orice pomana electorala fara nici cea mai mica ezitare. E foarte rar sa luati inapoi putin din banii care vi s-au furat.

Lasă un răspuns

