C-asa-i lumea trecatoare unu’ naste s-altu’ moare


Mi-am revenit. E un fel de a zice. Azi am facut iara o prostie. Cum abonamentele pe luna mai nu mai sunt disponibile am luat un carnet de bilete. „Buna afacere” – mi-am zis eu in inconstienta mea. In loc de 80 de euro dau 44 pe doua zeci de bilete. Buuun. Numai ca biletele pe care le-am luat nu sunt valabile pana la locul meu de munca. Si cum la iesirea din metrou trebuie sa treci iarasi prin niste porti si implicit sa (re)introduci biletul spre validare in mod evident aparatul face biiiiiip si nu te lasa sa treci. Mare rahat. Ce naiba fac eu cu restul de 19 bilete? A? Rien de rien. Putain de merde si ma-sa.

***

Cred ca am sa abandonez blogu’. Cere timp, manca degeaba spatiu pe internet si oricum nu foloseste cu mare lucru cetatenilor care il citesc. Le manc timpu’ de pomana.

***

Cetateanul Darius a ajuns la Londra intr-o excursie in jurul lumii Evropii pe care o face cu ajutorul diversilor cunoscuti raspanditi prin minunatele plaiuri ale continentului nostru. Care cunoscuti contribuie cu cate un bistarel, o masa, o chestie…. Frumos. In sfarsit avem confirmarea ca UE ne foloseste la ceva. Cand eram eu student erau inca vize si dorul de duca ni-l alinam luand trenul fara destinatie precisa si aterizand in diverse orase ale tarii. De altfel asta ar trebui sa fie obligatoriu pentru toti tinerii de pana in 25 de ani : Sa haihureasca prin tara macar cat sa vada orasele importante : Cluj, Timisoara, Constanta, Bucuresti, Brasov, Sibiu, Craiova, Suceava, Iasi. Restul or fi ele mari dar nu influenteaza Romania. Ma rog, nu detin adevarul absolut. Asa s-ar estompa ridicolul simt ultras regional si ar preveni o seama de idiotenii.

***

Cred ca din cauza oboselii mi-a disparut umorul si mi-au aparut umori.

***

In loc de descentralizare in mod cert la noi s-ar impune recentralizarea. Nu prin numirea primarilor ci prin controlul lor si anularea unor decizii cu putere de lege luate de consilii locale. Cu certitudine cei care au guvernat, guverneaza si vor guverna tara nu sunt curati. In schimb e mai mica probabilitatea sa se ia decizii atat de tampite cum o fac alesii locali. Asta e blestemul nostru, comunitatile mici tind sa faca tot posibilul sa se intoarca in feudalism. Guvernul macar raspunde in fata alegatorilor si nu poate sa cumpere o tara cu cate un kil de ulei cum am vazut eu ca se practica la tara.

Un gând despre &8222;C-asa-i lumea trecatoare unu’ naste s-altu’ moare&8221;

  1. ei hai, nu te supăra, frate bloagăr. Eu ce mai citesc la cafia? 🙂 Laşi imbecilii să triumfe cu blogurile lor de aşa-zise ştiri care sunt susţinute doar de spam-uri? Nâţ. Înainte..

Lasă un răspuns

