Iaca mi-am luat leapsa !?!


de la roxp

 

1. Luati cartea cea mai la îndemană, deschideţi la pagina 18 şi scrieti aici al-4-lea rând.

Pas de mecanisme de protection de la memoire en cas d’erreur de la programmation

2. Fără să verificaţi, cât e ora?

17.00

3. Verificaţi

17:47.

4. Cum sunteţi îmbrăcat/ă?

albastru cu crem

5. Înainte de a răspunde la acest chestionar, la ce vă uitaţi?

pe o executie a unui batch

6. Ce zgomot auziţi în afara celui al calculatorului?

zgomot de ganduri

7. Când aţi ieşit ultima dată şi ce aţi facut cu ocazia respectivă?

acu’ doispe minute sa fumez

8. Aţi visat ieri noapte?

nu stiu

9. Când aţi râs ultima oară?

la pranz. de darius.

10. Ce aveţi pe pereţii încăperii unde sunteţi?

vopsea lavabila cred.

11. Dacă aţi deveni multimilionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-aţi cumpăra?

depinde de momentul in care aflu. daca imi e foame probabil un sandwich. daca nu mai am tigari atunci tigari

12. Care ar fi ultimul film pe care l-aţi văzut?

o porcarie cu charles bronson parca.

13. Aţi văzut ceva neobişnuit astăzi?

da. pe acelasi darius.

14. Ce părere aveţi despre acest chestionar?

nici una

15. Spuneţi-ne ceva ce nu ştim încă.

am permis de conducere

16. Care ar fi prenumele copilului dvs dacă ar fi vorba de o fetiţă?

am deja fetita

17. Idem cu 16…mie lene

idem

18. V-aţi gândit deja să locuiţi în străinătate?

da. inainte de a ma muta in strainatate.

19. Ce aţi dori ca Dumnezeu să vă spună când intraţi pe Porţile Raiului?

bine ai venit

20. Dacă aţi putea schimba ceva în lume în afară de politică, ce aţi schimba?

lumea

21. Vă place să dansaţi?

Câteodată.

22. George Bush?

ce?

23. Care a fost ultima chestie pe care aţi văzut-o la televizor?

porcaria aia cu bronson

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

n-am idee. cine vrea

2 gânduri despre &8222;Iaca mi-am luat leapsa !?!&8221;

Lasă un răspuns

