Fibrilatie.


Stiti ce ar trebui sa fie o fibrilatie? O fibra cu relatie. Logic nu?

***

Stau si ma uit la catastrofalul meu blog. Mai am 12 articole de facut in afara de prezentul. Dupa aia il inchid. Ce atata blogareala? Si moda asta va dispare. Ca orice moda. Si fiindca tot veni vorba de moda sa ne reamintim ca moda este un fenomen care implica un colectiv via societate, codurile pe care le impune si gustul individului.

Deci asadar si prin urmare o chestie care impune ce e bun si ce e rau in ceea ce priveste lucrurile marunte. Un fel de prejudecati. Cei care impun moda sunt cei care schimba vechile prejudecati cu noile prejudecati. Asa cum a fost si cu eliberarea sexuala si atitudinea fata de copii, inversunatii denigratori ai cresterii si facerii de copii si ai monogamiei in general tot atat de cretini daca nu si mai cretini decat fundamentalistii traditionalisti care cer sa faci copii in nestire. Primii se prefac ca trag societatea inainte, ceilalti se prefac ca o apara de degenerare.

Vezi, de aia am sa sfarsesc cu blogul. Fiindca nu am prejudecati.:)

***

Suntem singurul din cele cinci popoare latine vechi (portughezi, spanioli, francezi, italieni, romani) care nu a fost imperiu. Am pierdut ocazia.

***

Italienii ii expulzeaza pe tigani catre Romania. O fi bine? O fi rau? Habar nu am. Ceea ce ma mira e ca societatea noastra nu discuta problema ci doar o constata sau se isterizeaza in fata ei.

Lasă un răspuns

