Merge greu. Bine ca merge.


Pe voi nu va apuca lenea si lipsa de  chef cateodata? Dar o lene din aia ca o vipie de august. Una de 42 de grade la umbra. O lene care te lesina, care te plictiseste, care te inchide in tine insuti.

Pe mine ma ia din senin. Am asa un chef sa fac treaba ca daca asteroizii ar fi dupa cheful meu nu ar mai avea traiectorii elipsoidale ci punctuale; adica ar sta pe loc.

Imi e o lene de am inceput sa scriu o fraza azi dimineata si neinceputa a ramas.

Daca ma apuc sa alerg acum cred ca nu as putea sa ajung la usa suficient de repede cat sa nu se faca ora culcarii.

Fratilor, nu am chef de nimic. Scriu de vreo ora la postul asta.

update : cool site : http://overheardin.ro/

4 gânduri despre &8222;Merge greu. Bine ca merge.&8221;

Lasă un răspuns

