Ce?


Ce doriti sa contina ultimul post pe care il voi face pe acest blog? Aveti timp sa va hotarati pana duminica, 25 mai. Dupa aceea il inchid. Asa ca, daca nu cereti nimic scriu tot ce vreau eu.

17 gânduri despre &8222;Ce?&8221;

  1. Cauta pe altcineva care sa scrie pe blog.
    Scrie mai rar, fa analize.
    Stiri, e greu sa le dai primul.

    Trebuia sa te gandesti de la inceput ca poate te plictisesti de jucaria asta.

    Nu renunta.

  2. Vaccinul antigripal.
    De ce adoarme bărbaţii după sex.
    Un articol în care să mă lauzi pe mine.
    Cum să-ţi repari singur detectorul radar.
    Galoşii şi cine i-a inventat ?
    10 motive pentru care vrei airbag-uri în avion.
    Clorofila şi efectele benefice asupra erecţiei masculine.
    Sau nu.
    Prăbuşiri faimoase ale bursei londoneze.
    Dacă există aşa ceva.
    Cum să-ţi ştergi semnele de marker de pe faţă după un chef nebunesc.
    Succesul la femei: mit sau ficţiune ?
    Iubirea ta de-o viaţă: asfaltul.
    De ce sforăie femeile noaptea.

    Mai vrei ?

  3. 😆 daca Basty scrie 2 pe luna ,poti si tu 2 pe pamant,nu???
    Chiar,nu renunta,eu pot fi un motiv…abia te-am gasit.Macar lasa arhiva sa am ce citi cand n-am ce 😀

Lasă un răspuns

