Suparat sunt Doamne, suparat


Astazi m-am sculat cu fata la cearsaf. Am dormit foarte prost. M-am invartit pana la 2 jumate’ ca sa adorm, la 4 m-am trezit fiindca lui Alice ii era sete, la 4 jumate am gasit biberonul cu apa, la 5 m-am trezit fiindca visam ca trebuie sa plec la Zurich, la 6 am adormit, la 6 jumate m-am trezit ca sa fac biberonul cu lapte ca fiica-mea sa nu urle ca de fiecare data, incepand la orele 6:44 fix. La 6:44 deci eram cu biberonul cald, aproape aburind, langa patutul odraslei. Care a facut ochi, a zambit odata si a lansat un cristalin strigat de lupta : „Mamaaaa!”. Desigur, tatal nu e demn sa ofere laptele, acest privilegiu fiindu-i rezervat mamei care deja se amuzase copios la 06:43:59 cand m-a vazut indreptandu-ma hotarat catre camaruta micutei. Stia ea ce stia. Tata face biberonul, mama il ofera. Altfel se schimba ordinea fireasca a lucrurilor, planetele o iau razna, noi zodii apar, cutremurele zgaltaie firesc pamantul si tsunamiurile apar din senin.

In fine, am strans din dinti si nu am mai dus-o la cresa. Sa o duca Simona, sa vada ca taticul nu e ala care o lasa intotdeauna cu cele trei persoane care o silesc intr-un mod barbar sa faca nanica la pranz si sa manance nenorocitele alea de legume. Ca un facut si la cresa e la fel, tata o duce acolo, mama o salveaza si o ia de acolo. Mda, am trimis mail sa vad cum a fost. Nevasta-mea imi povesteste cum s-a agatat Alice de gatul ei ca sa nu plece. Hm, mie imi flutura din degetele(atunci cand observa ca sunt si eu pe acolo) si se duce direct la jucarii.

Sunt un om fericit si iubit! Un vrai papa comblé!

Am ajunsara la servici. M-am dus sa fumez si beau o cafea fiindca imi e somn. Sunt calm ca o zi de sfarsit de august. Mda, s-a poluat baza de date. Nu mai pot eu. Mda, de fapt ma doare. Da-i si baga. Am rezolvat-o. Astia baga in campuri numerice tot felul de caractere bizare, prin maiestria lor, si dupa aia foarte senin anunta : „problema de informatica”. ‘Tu-i in c.r cu polivalenta lor si cine le-a dat acces la baza de date ca sa ma ajute. Dormi-re-ar cum am dormit eu az’noapte 3 saptamani de acum incolo ala de a luat decizia ca tolomacii astia sa faca lucruri simple ca eu sa ma pot concentra pe probleme importante. Care probleme importante apar din cauza lucrurilor astora simple care distrug tot ce misca. Nu am priceput si nici nu am sa inteleg vreodata cum reusesc astia sa bage caracterele $ si lira in campuri numerice. Cica de la ei merge. Merge-le-ar fanfara inaintea vehiculului condus de cai mascati.

Ma duc sa fumez. M-am intors. Sa deschid sa vad si eu titlurile zilei. Da :
evz.ro : Elena Udrea a plâns în Germania (bine ca n-a plans in Norvegia)
cotidianul. ro : Ministrul Sănătăţii a pus pe “hold” programul de vaccinare a fetiţelor (pe hold-up probabil)
jurnalul.ro : Exclusiv – Criza mondială şi vânătoarea de mistreţi (bine ca nu e vorba despre batlani fiindca atunci eram interesat)
adevarul.ro : Doi români au încercat să violeze o adolescentă, într-un tren (daca era Mana redactor sef ii dadea afara pe analfabetii aia care au ajuns redactori)
romanialibera.ro : Geoana, un politician in tutu (ce naiba o fi vrut sa spuna fata asta ca nu inteleg nimic din articol?)

Eh, sa ne uitam si pe bloguri :

Mda, sa  pun doua comentarii la zapa. Teribil ma distreaza articolele ei. Mai ales cand scrie filozofie.

Ma duc sa lucru. Lucruri importante.

Update :

Doi brokeri:

-Pe mine ma omoara criza asta, nu mai am somn… Tu cum ai dormit azi noapte?

-Ca un prunc:

am plans toata noaptea si m-am si cacat pe mine de vreo doua ori…

7 gânduri despre &8222;Suparat sunt Doamne, suparat&8221;

Lasă un răspuns

