na, sa vedeti cati ati ramas dupa 3 zile de glorie


free counters

ca sa nu va plictisiti va dau si cateva definitii dintr-un dictionar ceva mai vechi pe care deja le stiti si nu amuza dar fac sa treaca timpu’ :

PRUDENT = pasta de dinti cu extras de prune

MONOLOG = olog de un picior BIOLOG = olog de am-bele picioare

SEXOLOG = olog de 6 picioare (de ex. miriapod sexolog)

ATÂTAT = fara sâni

AMÂNAT = fara mâini

ÎNCHINARE = transport catre China

ÎNVINUIRE = procesul de fermentare a mustului!

ÎNFOCARE = transformare în foca

GHINIOANE = varianta moldoveneasca pentru ardelenescul „Bine, Ioane”

ÎMPRASTIERE = rezultatul procesului prin care betivii se fac prastie

BIZAR = zar dublu

MACEL = mac mic

MICROSCOP= scop marunt

ÎNVIORAT = Prevazut cu vioara

LESINA = pe unde merge „le tren”

MERITORIU = teritoriul ocupat de livada de meri

RATEU = pateu din carne de rata

12 gânduri despre &8222;na, sa vedeti cati ati ramas dupa 3 zile de glorie&8221;

  1. tu si cu bush. 🙂
    in fine, sa vedem pana diseara la 8 cati se strang cu totii.
    pana una alta puteti consulta arhiva.
    in alta ordine de idei nu mai schimb tema si asta ramane de acum incolo.

  2. 1. Spuneti alora 3 care inca nu au trecut pe aici ca mai au 6 ore pana schimb postul.

    2. Nimeni nu crede ca google e defect?

    3. Mircea Popescu : interesanta trilema pollul meu. Nu? Deci : care e gaura?

  3. Salut Dane.
    Eu abea acum am vazut ca ai „blog” asa ca sa ma treci la „fideli”, fidelute sau fidea cum iti convine tie mai bine deh.

    PS. Greu cu biberonul ai? Trece in cateva luni. :-). Si eu tot „inamic” am jucat (eu duceam si mama ii lua) si nu ma prindeam de ce nu eram prea tare „in gratii” :-p.

    1. aaa, domnu’ shadow. bine ati venit. cum mai merge? bine? multumesc si eu asemenea. va rog nu luati in seama remarcele rautacioase ale inconjuratorilor mei. ma adora simpaticii si mai ales simpateticele.

Lasă un răspuns

