Cautari


In primul rand sa va spun cu ce isi mai omoara lumea timpul pe google pentru a ajunge la mine pe site :

cautari dupa :

toader.wordpress 21

vaccin antigripal receala 1

dintre sute de catarge 1

ieri

Vizualizari

toader.wordpress 33

jocuri cind fut pe cineva 1

pe mine ma omoara criza 1

film de groaza seu 1

dintre sute de catarge 1

vreau sa il fut pe toader 6

nicolae guta 1

sunt ceea ce fut

Cum Dumnezeu au reusit sa ajunga pe situl meu cu cautarile astea nu imi dau seama.

Inteleg ca pot fi extrem de atractiv pentru 6 persoane. Pot crede ca exista cuvantul criza in textele mele incat sa atraga diversi catastrofisti. Vad un pic de filozofie in cautarea sinelui la ultima pozitie. Dar cum pot eu fi asociat cu jocurile cand f.te pe cineva de cautatorul google, cu vaccinul antigripal si MAI ALES cu nicolae guta nu imi pot imagina.

In fine, sunt resorturi care imi scapa in totalitate in algoritmii lor de indexare.

***

bancuri primite pe mail.

Un tip ii povesteste amicului cel mai bun:

– Bai, ce lux avea ala in casa care a dat petrecerea de aseara …

– Ce lux, nene ?

– Bai, si buda era de aur !!!

– Du-te d-acilea ! N-are cum !

Pleaca impreuna la resedinta unde fusese ‘dezmatul’ cu o seara inainte.

Raspunde la usa sotia proprietarului.

– Sar’mana, doamna !

– Buna ziua !

– Stiti, eu am fost la petrecerea dvs de aseara si i-am povestit amicului ca aveti si buda din aur, iar el nu ma crede. Ne lasati un pic inauntru ca sa-i demonstrez ?

Se aude vocea sotului:

– Cine-i, draga ?

– A, niste amici de-ai tai, raspunde sotia, dar vino incoace sa afli si tu cine ti s-a c@c@t in trombon

––

Cand era insarcinata nevasta-mea, i-am zis:

– Iubito, daca o sa semene cu tine, o sa fie magnific.

La care ea mi-a raspuns:

– Si daca o sa semene cu tine, o sa fie miracol.

––

La circ David Coperfield primeste ca de obicei un potop de aplauze. El isi anunta ultimul numar:

– In urmatorul numar voi face sa dispara o femeie. Pentru asta am nevoie de un voluntar din public.

Din randul doi se aude un glas:

– Mergi, mergi dumneata, mama soacra!…

––

Tatal vine de la cresa cu copilul iar mama isi pune mainile in cap:

– Ma, asta nu-i copilul nostru !

– Ce importanta are, maine tot la cresa il duc !

Hotararea Guvernului nr. 012345/2008– pentru reducerea raportului pensionari/persoane active si majorarea pensiilor –

 

Datorita cresterii alarmante a numarului de pensionari in raport cu populatia activa si a insuficientei fondurilor pentru majorarea pensiilor Guvernul Romaniei hotaraste:

ART.1 Incepand cu data de 01.01.2009, pensionarii vor avea voie sa treaca pe culoarea rosie a semaforului. Daca nu se constata nici o modificare substantiala in raportul pensionari/populatie activa si nu cresc fodurile necesare sustinerii majorarii pensiilor, incepand cu 01.06.2009, trecerea devine obligatorie.

ART.2

***

balcon21

Un gând despre &8222;Cautari&8221;

Lasă un răspuns

