Astazi am sa va sochez


Am sa scriu despre politica. Ceea ce are sa vi se para anormal este ca voi scrie despre politica normala.

Exista in Romania, dupa cum stiti, o apetenta deosebita pentru politica „cu coaie” sau pentru gogosele. Nu am sa va vorbesc nici despre curvete nici despre „barbati adevarati” care dau mult prea multa la popor.

Eu insa am descoperit (doar) cativa oameni normali (dar care surprinzator exista) : Toader Paleologu, Ion Caramitru, Corina Cretu, Anca Alexandrescu, Vasile Puscas si inca ceva altii. (dupa cum vedeti nu am parti pris si am mentionat trei pesedisti desi eu structural sunt centrist crestin-democrat)

Ce nu inteleg la cei nominalizati explicit:

Toader Paleologu – ce face la PDL, de ce se invartoseaza sa isi arate barbatia in evz.ro si de ce incep sa il ia aburii puterii.

Ion Caramitru – de ce nu candideaza la presedintie.

Corina Cretu – de ce se multumeste cu Bruxelles-ul si adopta ochelarii bunicutei chiar si cand acestia stau sa ii cada de pe nas.

Anca Alexandrescu – de ce nu incearca sa faca din firma ei ceva si pentru afara tarii, de ce nu isi popularizeaza si angajatii.

Vasile Puscas – de ce nu a plecat din psd.

Nu imi plac nici elenele nici cateva personaje care s-au desprins de realitate precum cateva tinérélé de la pnl care sunt „de gasca” si nici fapturile ajunse in parlament in calitate de odrasle.

***

8 gânduri despre &8222;Astazi am sa va sochez&8221;

  1. Exista in Romania, dupa cum stiti, o apetenta deosebita pentru politica “cu coaie” sau pentru gogosele. Nu am sa va vorbesc nici despre curvete nici despre “barbati adevarati” care dau mult prea multa la popor.

  2. am constatat ca cel mai greu de pus comentariu e primul. asta pe siturile cu putini vizitatori. la cele des vizitate e tocmai invers. iar la cele mediu vizitate nu are nici o importanta.

Lasă un răspuns

