pana scriu un articol uitati-va la prostiile astea


am sa pun cateva filmulete de pe youtube. nu de alta dar sa va dau ceva de facut pana scriu un articol nou.

1. – treceti peste … sa le zicem … conflictele de spirit ale celui care a trudit la constructia filmuletului :

2. culmea grotescului

9 gânduri despre &8222;pana scriu un articol uitati-va la prostiile astea&8221;

  1. ce tare e primul clip : )) desi as fi schimbat ordinea aia un pic
    cat despre al doilea, s-ar putea sa gresesc 100% si imi asum chestia asta, fiindca tot ce am vazut sunt filmulete de vreo 2 minute pe youtube, dar naomi aia mi se pare de un bun simt iesit din comun. pana la urma tot ce vrea e sa nu mai fie exploatata la modul asta de catre televiziuni, sa nu mai zic ca vorbeste mai civilizat decat 3/4 din oamenii de la teve. zic s-ar putea sa gresesc total, fiindca secventele pe care le-am vazut sunt scurte, nu stiu daca face ea circ in restul emisiunii de o tot invita. pana la urma, e complet anormal sa mai existe discutia asta, independent de convingerile fiecaruia ,intr-o tara civilizata

Lasă un răspuns

