scrieti un articol va rog


Va rog sa scrieti un articol si sa mi-l trimiteti prin mail. Il voi publica pe acest blog. Multumesc.

update : de fapt nu am mail la contact asa ca va rog sa postati articolul in comentarii. Il voi relua, ii pun un titlu si il pun ca articol al meu.

Update 1: Dragi tovarasi, cum nimeni nu voieste sa scrie … Asta e.

Update 2 : Iata, eu am incercat, dar nu ati vrut. De aia a si cazut traficul la o cifra simbolica :

(atentie, adresele de mail sunt falsificate cu dibacie de domnisoara Tanasoiu zisa monica )

monica // februarie 2, 2009 la 11:41 am (modifică)

Deci, cum NU se scrie un articol nou:

From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
Sent: Sunday, February 01, 2009 7:57 PM
To: Monica
Subject: RE: tot junk mail si asta

draga, astept articolul. tu poti sa il trimiti pe mail. va fi publicat cu siguranta luni cand se inregistreaza trafic maxim. cu siguranta vor fi incantati cei 5-6 insi care nu cunosc deja blogul tau.
——————————–
From: monica
To: toader@Xmail.com
CC: hudrea@hihoo.com
Date: Mon, 2 Feb 2009 09:46:38 +0200
Subject: RE: tot junk mail si asta
Da’ nu vrei tu sa ti-l deie Hudrea? Ca el are mai mult chef de scris… Ce-a picat pe mine magareata ?!
——————————–
From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
Sent: Monday, February 02, 2009 10:57 AM
To: Monica
Subject: RE: tot junk mail si asta

ai mai mult talent draga.
——————————–
From: monica
To: toader@Xmail.com
Date: Mon, 2 Feb 2009 11:09:08 +0200
Subject: RE: tot junk mail si asta
Hahahaha; si-acuma da chestia asta cu reply all!
Doamne, ce-am ris!
Eu propun sa incurajezi tinerele talente care s-au oferit singure. Merita o sansa. [Nu-ti scriu nici un articol nou, ce-ai?!?! Timp de articole noi am eu?! NU ! Hai, toderitza, nu te enerva, da’ ramine nu !…]
——————————
From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
Sent: Monday, February 02, 2009 11:19 AM
To: Monica
Subject: RE: tot junk mail si asta

pai bine. nu ma inervez. atunci are sa ramaie blogu’ asa cum e. io nu am vazut sa se ofere nimeni. gia ii zice despre greva cand are sa vie. adica fix peste o gramada de timp.
asta ie. io am incercat sa tiu blogu’ sus. daca nu se poate nu se poate.
spor la trebi.
————————————-
From: monica
To: toader@Xmail.com
Date: Mon, 2 Feb 2009 11:20:18 +0200
Subject: RE: tot junk mail si asta
[si uite cum puteai sa postezi tu schimbul asta de mailuri, facind teoria magarilor care te lasa la anaghie si la trafic mic… Tot eu sa-ti dau idei, mai omule ?!]
———————————–
From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
Sent: Monday, February 02, 2009 11:39 AM
To: Monica
Subject: RE: tot junk mail si asta

da, ar fi o idee sa public numarul tau de telefon profesional, functia, adresa de mail, faxu’. nu’s porc ma sa fac asa ceva. )
————————————
From: monica
To: toader@Xmail.com
Date: Mon, 2 Feb 2009 11:42:18 +0200
Subject: RE: tot junk mail si asta

Mai editezi si tu pe ici-colea. Cind a iesit Hudrea din lantul asta, de-am ramas iara numai noi doi sa ne certam ?!?!?!

SA NU TE MAI AUD! Na-ti articulu’, fi-ti-ar articulu’ sa-ti fie!!!!!

16 gânduri despre &8222;scrieti un articol va rog&8221;

  1. Deci, cum NU se scrie un articol nou:

    From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
    Sent: Sunday, February 01, 2009 7:57 PM
    To: Monica
    Subject: RE: tot junk mail si asta

    draga, astept articolul. tu poti sa il trimiti pe mail. va fi publicat cu siguranta luni cand se inregistreaza trafic maxim. cu siguranta vor fi incantati cei 5-6 insi care nu cunosc deja blogul tau.
    –––––––––––
    From: monica
    To: toader@Xmail.com
    CC: hudrea@hihoo.com
    Date: Mon, 2 Feb 2009 09:46:38 +0200
    Subject: RE: tot junk mail si asta
    Da’ nu vrei tu sa ti-l deie Hudrea? Ca el are mai mult chef de scris… Ce-a picat pe mine magareata ?!
    –––––––––––
    From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
    Sent: Monday, February 02, 2009 10:57 AM
    To: Monica
    Subject: RE: tot junk mail si asta

    ai mai mult talent draga.
    –––––––––––
    From: monica
    To: toader@Xmail.com
    Date: Mon, 2 Feb 2009 11:09:08 +0200
    Subject: RE: tot junk mail si asta
    Hahahaha; si-acuma da chestia asta cu reply all!
    Doamne, ce-am ris!
    Eu propun sa incurajezi tinerele talente care s-au oferit singure. Merita o sansa. [Nu-ti scriu nici un articol nou, ce-ai?!?! Timp de articole noi am eu?! NU ! Hai, toderitza, nu te enerva, da’ ramine nu !…]
    ––––––––––
    From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
    Sent: Monday, February 02, 2009 11:19 AM
    To: Monica
    Subject: RE: tot junk mail si asta

    pai bine. nu ma inervez. atunci are sa ramaie blogu’ asa cum e. io nu am vazut sa se ofere nimeni. gia ii zice despre greva cand are sa vie. adica fix peste o gramada de timp.
    asta ie. io am incercat sa tiu blogu’ sus. daca nu se poate nu se poate.
    spor la trebi.
    ––––––––––––-
    From: monica
    To: toader@Xmail.com
    Date: Mon, 2 Feb 2009 11:20:18 +0200
    Subject: RE: tot junk mail si asta
    [si uite cum puteai sa postezi tu schimbul asta de mailuri, facind teoria magarilor care te lasa la anaghie si la trafic mic… Tot eu sa-ti dau idei, mai omule ?!]
    ––––––––––––
    From: toader [mailto: toader@Xmail.com]
    Sent: Monday, February 02, 2009 11:39 AM
    To: Monica
    Subject: RE: tot junk mail si asta

    da, ar fi o idee sa public numarul tau de telefon profesional, functia, adresa de mail, faxu’. nu’s porc ma sa fac asa ceva.:)
    ––––––––––––
    From: monica
    To: toader@Xmail.com
    Date: Mon, 2 Feb 2009 11:42:18 +0200
    Subject: RE: tot junk mail si asta

    Mai editezi si tu pe ici-colea. Cind a iesit Hudrea din lantul asta, de-am ramas iara numai noi doi sa ne certam ?!?!?!

    SA NU TE MAI AUD! Na-ti articulu’, fi-ti-ar articulu’ sa-ti fie!!!!!

Lasă un răspuns

