Special guest scar : papapaaam … Mo-ni-caaaa


De ce sa inchizi un blog? (Santaj in citeva acte)

 Ca sa ma lase toader naibii-n pace, am hotarit sa-i scriu un post. Astfel, realizez un act umanitar, taind teava la combustibilul pe care-l arde de trei zile-ncoace, zbierind pe unde-apuca cum ca el isi inchide blogul pentru ca (ah ! culmea ororii !) niste unii nu vor sa-i scrie articole pentru blogul LUI. Clar ? Nu, dar victimele la prima mina (eu, Hudrea si Gia) stiu exact despre ce vorbesc. Asadar, toader vrea post. Poftim, te rog.

 Ce ma macina pe mine, toaderul internautic ? In principiu, problemele cu casa, bursele, gradinita fie-mii, adaptarea in Franta etc. Ocazional, ma mai macina si dorul de ce-i acasa, pe care-l sting intrind de pe trei IP-uri diferite intr-o suma de bloage la care nu va dau linkuri, caci vreau sa le scaza traficul. La un momendat mi-am facut blog, l-am lasat pustiei dupa vreo luna, acum l-am redeschis. Ba, da’ ostenitor lucru. Ca sa ai cu cine sa te certi pe el, tre’ sa ai trafic (ok, bifat, ca mai vin niste cite unii de prin blogroalele unde-s listat). Ca sa faci trafic, tre’ sa scrii. Ca sa scrii, nu tre’ sa-ti fie lene.

 ACTUL I – Intentia nobila

Mi-am facut blog, veniti, e superdivers, il actualizez in draci si schimb tema la fiecare post [multumim, esti dragutz, dar ne-ai cam ametit]

 ACTUL II – Intriga insinuanta

N-am trafic; uitati-va, am zece speriati, dintre care cinci vin de la Monica. Bag poll sa certific acest lucru.

 ACTUL III – ca mizerabila

Am decis ca daca nu scriu altii pentru mine, eu inchid blogul.

 ACTUL IV – Nominalizarea perversa

Ar trebui sa scrie Monica si Hudrea, caci abia ce asa am hotarit eu. Ce, Gia, esti vizitator dezinteresat ? Sa te pedepsim, dara !!!! Treci in poll, sa te fac si pe tine de ris.

 ACTUL V – Sinuciderea regizata

Pentru ca nici unul din astia n-a vrut sa scrie, eu inchid blogul. Gata, inchis. Deci nu mai scriu. Nimic. In vecii vecilor. Deci blogul e inchis, da? I-N-C-H-I-S. Adio. Nu, nu ma mai rugati. Nu-l redeschid in veci. Nu am de gind. Hoarde de fani, opriti-va. Nu mai scriu nimic. Nu-nu-nu, incepind de alaltaieri, eu nu mai postez un rind. Blog inchis. [din pacate: etcetera]

 ACTUL VI – Viata dupa moarte

Deci, in conditiile in care blogul asta e inchis, va anunt printr-insul ca uite-i pe nenorocitii astia care n-au vrut sa-mi scrie post [apply also on jeg.ro and other sites je visite chaque jour]

 EPILOG – Iertarea si izbavirea pacatosilor

Deci pina la urma s-a simtit macar unul. Blogul se redeschide, hm!, mpfui!, a-hm!, era si cazul, valoarea a fost recunoscuta, manifestarea talentului meu va continua, el a fost certificat de ticaloasa Monica, care a si scris post. Ii multumim pe aceasta cale si o anuntam ca putea sa se miste mai repede, altfel toata aceasta criza nu ar fi avut loc.

 O luna mai tirziu….

 ACTUL I prim – Intentia nobila

Etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc etc

 Data viitoare sa-ti scrie Hudrea !!!!!!!!!!

 Monica Paidece (viitoare Popescu)

Nota detinatorului blogului : Consideratiile cuprinse in acest articol nu angajeaza in nici un fel detinatorul blogului toader.wordpress.com. Mai mult, detinatorul blogului toader.wordpress.com este in total dezacord cu ideea cum ca ar incerca sa atraga trafic. Daca ar fi dorit trafic facea el altele.

29 de gânduri despre &8222;Special guest scar : papapaaam … Mo-ni-caaaa&8221;

  1. 😆 in sfirsit, cineva ma razbuna si pe mine.
    toader, fleanca! sa nu te mai aud o luna!!!!! pofteste si comenteaza disciplinat, on-topic, lasa blogul deschis, sa iti comentam noi off-topic si viata curge fericita inainte.
    a, si schimba tema. nu-mi place!

  2. iacata monica. ti-am facut pe plac.

    cat despre hudrea oricum nu am baza pe el. ma asteptam dara sa se comporte ca si in profesia sa. de aia ies generatiile de azi cum ies de pe bancile scolii. nii la alte bloguri de tinerei si tinerele ce scriu ei acolo.

    zi saru-mana monichii zisa paidece viitoare popescu. altminteri nu mai pupai tu blog redeschis.

  3. ba da’ cat de lenes sa fii incat sa stai sa te rogi de ei in loc sa iei cu copy/paste si nesimtire un articol al unuia dintre ei, la intamplare, si gata. am ragait.

  4. cica „apply also on jeg.ro and other sites je visite chaque jour” : ))))
    monica, acuma cere-i si sa te plateasca. sa ai un job within a job. adica lucrezi in timp ce te plictisesti la lucru.

  5. eu am votat la intamplare hudrea. deci m-am scos. nu am vreme. fizic.am un oral maine (examen, ce vreti?) si apoi tot felu de comentarii si dizertatii.
    simt ca deja ma implinesc, mai ales pe la solduri.

  6. pai asa e simplu nene sa-i critici pe altii ca nu sunt originali in fiecare zi. angajez si io niste scribi. de la coelho in sus. stiu, coelho e de cacat! mai vad io pe cine.

  7. cred ca zicea ca trisezi, ca ea e mai desteapta ca tine si ca are tatele mai mari. sufar si eu cu gia, nici eu n-am diacritice. da’ pe aia cu tatele tot o intelege publicul, nu? public, chikirap!

  8. Mă intitulez toader

    Dan toader. Da, cu t mic. Nu ştiu de ce, aşa mi-a căşunat mie într-o zi şi să dea dracu’ să-mi scrieţi careva numele cu T mare că vă mănânc ficaţii. Nu, nu sunt stresat de muncă şi deci isteric, vi se pare. Am 43 de ani, nevastă şi două fetiţe. Bă! Nu vă permit! Fetiţe, deci copile. Ale mele. Şi mi-s dragi precum îi e berea lui jim şi vodca lui kraki. Profesional vorbind, în vremurile bune eram ceva ajutor de băgător de seamă la o companie de pe Wall Street-ul din Paris (originalul proştilor, nu micul). Meşteream şi eu ceva cu cibernetici bursiere. În sensul că vreo 3 ore mă făceam că muncesc, cu 3 monitoare în faţă, iar restul de 8 alergam precum un bezmetic pe bloguri. Sunt vreo 7 deştepţi din ăştia care-s geniali, mă, geniali şi nu mă pot abţine să nu-i citesc zilnic. Dar zilnic! Bine, ei scriu mai hebdomadar aşa. Da’ las’ că le impun eu cadenţă. Doar nu vor să muncesc, ce naiba. La noi ori se stă (10%), ori se pierde vremea (20%), ori se face grevă (70%). Iar când zic alergam, e puţin spus. Eram ca un hapciu-palitic, eram precum un fumător-drogat-alcoolic în sevraj, precum un epileptic pe fast-forward, nene, ca după 17 espresso. Zic eram, pentru că venit-au vremuri de criză mondială şi da, e adevărat, pot să vă confirm acum, mi-am pierdut locul de muncă. M-au dat afară. De fapt, nu, am plecat EU. Nu-i mai suportam, mama lor de capitalişti aroganţi. Ce trist, da. Vi se rupe, ştiu. Eu ştiu cel mai bine cum e să ţi se rupă. Mi s-a rupt într-o zi şi aşa am ţinut-o toată săptămâna până mi-a zis un deştept, că altfel nu-i pot spune, că ar fi cazul să mi se îndoaie. Am fost deci dat afară. Motiv pentru m-am decis să-mi redeschid blogul. Da, aveam blog. L-am redeschis deci şi am început să scriu pe el: bancuri răsuflate, glumiţe, mai o poză, mai un filmuleţ, prostioare, ce vreţi? După care m-am mirat că n-am trafic. Căci visam deja la hoarde şi turme de vizitatori, veniţi ca la urs. Făceam şi eu un ban cinstit, nu ca la bursă.

    Bine-aşa? Mulţumit? Da, l-am lăsat în coadă de peşte, şi?
    Data viitoare să-ţi scrie Kraki, noi nu suntem talentaţi.
    Şi-amu zât.
    Ta gueule!

Lasă un răspuns

