My name is Dragomir. Miticã Dragomir.


Astazi am sa vorbesc un pic despre „fenomen”. (A propos, Nu cred ca exista alta formulare mai buna decat „fenomenul fotbalului romanesc”. :))

 Aseara am vazut un meci intre PSG si Bordeaux intr-o competitie care nu aduce niciun castig material (o chestie numita Cupa Ligii). Nu m-am uitat pana la sfarsit fiindca nu scorul m-a interesat ci am vrut sa mai imi spal si eu ochii. E drept, fotbalistilor astora le lipsea darzenia alor nostri. Nu se incordau, nu dadeau cu muschiu’ in gura si nici nu strangeau de gat vreun tusier. Jucau relaxat. Un dribling, pase cu mingea (nu pasau fara!), o alergarea ciudata cu 4 insi in linie (fundasii) fara sa se uite unul la altu si iaaar un sut la poarta … Pai asta e fotbal? Dar sa vedeti minune. In pauza vorbeau antrenorii la tv cate un minut si dupa aia plecau la vestiar si ziceau ei ce ziceau pe un ton atat de calm ca puteau sa anunte bomba de la nagasaki ca tot te plictiseai; iar presedintii de club (prinsi fugar in cadru de la distanta) stateau la o mica sueta cu zambetul pe buze, si cred ca nici nu „isi bagau pula”. Antrenorii nu se dadeau nici cu capul de acoperisul bancii si nici nu scuipau. Pai astia fac fotbal? Asta e poponarism cronic nu fotbal. Un cartonas galben in cca 60 de minute ca l-a impins unu’ pe altu’ un pic fiindca gloaba aia ii statea in cale. Sa vina la noi sa vada angajament, implicare, forta, darzenie, sange pe teren!

Am vazut totusi niste valize pe marginea terenului. Habar nu aveam ce contineau. Cred ca niste aparate.

*****

Stiati ca in America nu a existat niciodata pana la Obama nici un echivalent al Ministerului Culturii? Bine, nu ca la noi ar fi existat asa ceva pe bune.

Daca ar fi existat nu ar fi trait bloguri foarte populare in care sa vedem :

” Labaria de “4 luni, 3 saptamani si 2 zile” a lui Mungiu, insipidul de “Restul e tacere” si chiar neterminatul “California Dreamin`” m`au adus intr`o stare in care credeam ca s`a terminat cu filmele romanesti de calitate.” – nu spun cine e fiindca iar ne intoarcem la discutia cu traficul. Daca vreti un indiciu – este un tip care are blog in toate topurile si il considera pe Sergiu Nicolaescu  un maestru al artei. Al doilea indiciu ar fi ca este ziarist.

*****

Am dat download de pe net la o teza de doctorat cu tema „Politique monetaire et bulle speculative”, scrisa in 2007(!).  Am si eu snobismele mele. Ma simt ca aia care isi pun carti in biblioteca in functie de cat de misto sunt legate si tiparite.

*****

Azi sunt plin de spleen.  Revin mai incolo cu ceva mai amuzant. Sper.

*****
poza de viitor ministru :

l-a_inselat_elena_basescu_pe_joe2

15 gânduri despre &8222;My name is Dragomir. Miticã Dragomir.&8221;

  1. am citit si io partial postu ala. nu tot ca m-am plictisit. besides, mie mi-a placut california dreamin’. al lui mungiu era destul de bun, da parca incepe sa ma irite exploatarea asta a epocii ceausiste la nesfarsit.

    in alta ordine de idei, m-am uitat ieri la un scurt metraj „Amatorul” pe youtube. idee faina, in ciuda faptului ca are final semi-hollywoodian

Lasă un răspuns

