Parerea lui Hudrea


Nota lui toader : Asa ma vede Hudrea peste mai incolo (ma imbatraneste cu 10 ani, imi atribuie un al doilea copil si ma vede fara notiunea proiectelor). Este o viziune normala a unui functionaras care da examene studentilor sai pe care le iei doar daca nu te apuci sa ii inveti cursurile.

Mă intitulez toader

Dan toader. Da, cu t mic. Nu ştiu de ce, aşa mi-a căşunat mie într-o zi şi să dea dracu’ să-mi scrieţi careva numele cu T mare că vă mănânc ficaţii. Nu, nu sunt stresat de muncă şi deci isteric, vi se pare. Am 43 de ani, nevastă şi două fetiţe. Profesional vorbind, în vremurile bune eram ceva ajutor de băgător de seamă la o companie de pe Wall Street-ul din Paris (originalul proştilor, nu micul). Meşteream şi eu ceva cu cibernetici bursiere. În sensul că vreo 3 ore mă făceam că muncesc, cu 3 monitoare în faţă, iar restul de 8 alergam precum un bezmetic pe bloguri. Sunt vreo 7 deştepţi din ăştia care-s geniali, mă, geniali şi nu mă pot abţine să nu-i citesc zilnic. Dar zilnic! Bine, ei scriu mai hebdomadar aşa. Da’ las’ că le impun eu cadenţă. Doar nu vor să muncesc, ce naiba. La noi ori se stă (10%), ori se pierde vremea (20%), ori se face grevă (70%). Iar când zic alergam, e puţin spus. Eram ca un hapciu-palitic, eram precum un fumător-drogat-alcoolic în sevraj, precum un epileptic pe fast-forward, nene, ca după 17 espresso. Zic eram, pentru că venit-au vremuri de criză mondială şi da, e adevărat, pot să vă confirm acum, mi-am pierdut locul de muncă. M-au dat afară. De fapt, nu, am plecat EU. Nu-i mai suportam, mama lor de capitalişti aroganţi. Ce trist, da. Vi se rupe, ştiu. Eu ştiu cel mai bine cum e să ţi se rupă. Mi s-a rupt într-o zi şi aşa am ţinut-o toată săptămâna până mi-a zis un deştept, că altfel nu-i pot spune, că ar fi cazul să mi se îndoaie. Am fost deci dat afară. Motiv pentru m-am decis să-mi redeschid blogul. Da, aveam blog. L-am redeschis deci şi am început să scriu pe el: bancuri răsuflate, glumiţe, mai o poză, mai un filmuleţ, prostioare, ce vreţi? După care m-am mirat că n-am trafic. Căci visam deja la hoarde şi turme de vizitatori, veniţi ca la urs. Făceam şi eu un ban cinstit, nu ca la bursă.

Bine-aşa? Mulţumit? Da, l-am lăsat în coadă de peşte, şi?
Data viitoare să-ţi scrie Kraki, noi nu suntem talentaţi.
Şi-amu zât.
Ta gueule!

Aditza Hudrea

8 gânduri despre &8222;Parerea lui Hudrea&8221;

  1. Taci, toderitza, c-ai furat-o. N-ai opstervat din prima viziunea artistica de translatare temporala si reasezare a coordonatelor de personaj. Eu sa-ti explic?!?!?! Ia vezi, poate-l chem pe Bibli. A, da, apropo: postul meu e mai frumos, stiu. Am sa-i comunic si lui Hudrea chestia asta.

    PS: ai decis care din noi e Hansel si care e Gretel? Nu de alta, dar eu am inceput sa-l strig deja pe Hudrea „Gretel” si nu inteleg de ce se supara.

  2. Mie, ca persoană neimplicată în vreun fel şi, necunoscând pe nici una dintre părţi (deci imparţial, da?), mi-a plăcut articolul lui Hudrea. Nu era prea flatant ce scria el acolo despre tine, dar omul s-a străduit să îţi facă plac, a rupt din timpul lui, şi a reuşit să te prezinte într-o lumină aproape simpatică. Cred că merita un „mulţumesc”, cum, de altfel, merita şi domnişoara care a scris prima.

Lasă un răspuns

