Despre decenta


Astazi am avut surpriza ca o persoana sa fie lezata de un ajutor dezinteresat. In speta am trimis o imagine pentru ca dumneaei sa isi poata construi facil o campanie publicitara la … ati ghicit … tampoane.
Era o fotografie a unui nud de femeie la soare, din care femeie iesea o idee un firicel de ata.

Ce poate fi mai sugestiv? Este un fel de imbinare a utilului cu placutul. Soare + mare = placut. Nud + tampon = util.

Reactia a fost ca m-a dezavuat pâna si Hudrea (cel care scrie din cand in cand despre mine). Se pare ca am fost indecent desi nu era niciun act sexual, nicio imagine cu perversiuni si nicio injuratura in subtitrare. Mai mult, m-au apelat ca as fi fost doamna pana atunci.

Ce credeti despre lucrul asta? Au ei dreptate ca as fi fost indecent? Sau eu am dreptate cum ca ar fi fost o idee buna pentru o campanie publicitara la tampoane?

17 gânduri despre &8222;Despre decenta&8221;

  1. toader, sa ma ierti ca intervin, dar decenta ta atirna intr-un firicel de ata…

    Si posteaza si mizeria cu pricina, ca sa arati ce si cum, fi-ti-ar sofismele ale naibii sa-ti fie, auzi: util

  2. Pai cheama un comentator neutru. Precum Basty bunaoara. Sau, si mai bine, sefii executivi si de creatie de la tine; careau contribuit si contribuie si ei la procesul de brainstorming al firmei rozeasca srl. Eu evit sa imi redic polile in cap.

  3. Caco mentator neutru şi după cum prea bine cred că aţi înţeles din emailul meu de mai devreme, consider că poza trimisă de toader s-ar preta mai degrabă la construirea unei campanii de promovare a chestiilor gonflabile, gen bărci de pescuit.

    Sau a drujbelor, că şi alea se trag de aţă.

    Mulţumesc.

  4. Bă! Am folosit eu cuvântul indecent? De ce eşti minţitoriu? N-aveam nimic împotriva conţeptului. Ba chiar n-aveam nimic împotriva nudului. Doamne fereşte! Departe de mine asemenea gânduri. Dar era urâtă şi niţel scârboasă duduia, bă! Nu găseai şi tu una mai tânără, mai frumoasă?

    De fapt, na, te înţeleg, ai şi tu o vârstă.

  5. hai sa fie 14. oricum argumentele mele sunt imbatabile.
    poza nu o public fiindca ar fi indecent sa pun femei despuiate pe blogu’ mieu si trebe sa las si imaginatia oamenilor sa zburde din cand in cand.

  6. sa va usurez munca. nu voua, imaginatiei. o pizda grasuta sta tolanita cu pizda-n sus, o ata (atza in limba romana contemporana) atarnandu-i din pizda. as zice pula-n pizda da’ e vorba de ata. si nu ata-n pizda ci taman invers. din… e clar, da?

  7. todiere dragă, e un conţept publiţitar, nu doar o idee. Care conţept ajunge cel mai bine la consumator cum altfel decât materializat grafic şi vizual. Deci mă laşi? Nu te mai scoate. E ok. Nu te condamnă nimeni. Suntem oameni liberi, în lumi civilizate (a ta mai mult ca a noastră, dar na, c’est la vie), avem libertatea de a alege ce ne place fără să fim înjuraţi sau ridiculizaţi pentru asta. Cum zic americanii: De gustibus.

    jim, nu poţi fi ceva mai explicit? Nu cred c-ai surprins print-ul în toată esenţa lui.

Lasă un răspuns

