De ce am plecat din tara


Daca tot nu am ce scrie si am fost intrebat iaca motivele :
1. Stateam in gazda la unu’ care asculta manele pana fix la ora 12.30 pm zi de zi (sau noapte de noapte)
2. Nu ma enerva faptul ca stateam la cozi cat faptul ca mereu, dar mereu se bagau in fata pitzi cu „scuze, scuze, am si eu o intrebare”. Nu puteai sa le bati, nu puteai sa le faci nimic.
3. Sefii te puneau sa faci lucruri gigant in 3 zile pentru a prezenta clientului POTENTIAL. In mod normal erau total neexplicate cerintele, erau cate 8-9-100 de concurenti si cu multa munca pe deselate tu tot reuseai sa faci ceva vandabil in 1/4 – 1/5 din cazuri. Ceea ce era un prilej de a ti se arata „cat de bun e el cu tine care ai doar 25% rata de succes”. Lucru care ma scarbea de fiecare data. Cand plecai o facea pe catelusul „ca vai, ca nu, ca stai, ca vrei o marire?, ca nu stiu ce, hai ma mai stai nu fi prost ca noi te iubim!”. Asta cu iubitu’ le intrecea pe toate.
4. Ma vedeam cu inca nu nevasta odata pe saptamana, duminica, o ora. Ora in care tot la serviciu ma gandeam. Si asta nu era caracteristic unei profesii ci asa era sistemul.
5. Berea incepuse sa fie mai slaba, mai calda, ranceda chiar.
6. Aveam ulcer si nu gaseam si eu o cafea neacida.
7. Voiam sa vad lumea.
8. Voiam sa imi cumpar o masina.
9. Asa s-a nimerit.

8 gânduri despre &8222;De ce am plecat din tara&8221;

  1. poti sa te intorci, berea e ok. masina e mai greu sa nu-ti iei decat sa-ti iei, sefii sunt la fel da’ eu recunosc ca si eu sunt muist cu ei. in sensul ca sa-mi bag pula daca le-am adus vreun venit de asta-vara. si atunci putin. cu cafeaua nu stiu cum e treaba. da’ dupa ani de munca asidua, in sfarsit a inceput sa circule iarba in natura, cum trebe. ala la care stateai in gazda intre timp s-a ajuns, sta in pipera si se banuieste ca ar fi cumparat Steaua.unii zic ca nu.

  2. jimy draga, dar acum nu mai sunt acasa. am masina si chiar am cumparat si o casa. ma rog, apartament.

    iarba nu ma intereseaza fiindca eu fumez tutun si deja mi se pare a mai mare prostie care am facut-o in viata. sa trag halucinogen in cap chiar m-ar deruta.

    stiu sigur ca nu a cumparat ala steaua. m-am interesat. ala care ma tinea in gazda facuse totusi si el 9 clase si lasase scoala pentru mistrie la mijlocul clasei a X-a. in plus, nu ajunsese student la drept fara bac.

    cat despre ce spui tu cu munca este irelevant. cand munceam eu in tara era 14% somajul si salariul mediu de 100 de dolari. si cum eu castigam de 4-5 ori mai mult …

    berea da. am auzit ca e un pic mai buna.

  3. dar nu stii tu ce inseamna sa ai manele in fiecare seara. vai de capu’ mieu. manelele in fiecare seara pot impinge chiar si un cal castrat, surd si orb catre suicid. culmea e ca am vrut sa schimb gazda si doar de oameni cu inalte sensibilitati culturale ca si asta am gasit. am vrut sa ma mut intr-o grasonera la un moment dat dar in vremea aia nu prea se gaseau spre inchiriere sau erau undeva la 2-3oo de corcoleti pe luna. in finee, acum se pare ca e mai indulcita situatia. ultimele doua dati cand am fost in tara chiar mi s-a parut moderata treaba. programele tv insa chiar au decazut la limita deviationismului sexual.

Lasă un răspuns

