Meserii


V-ati gandit vreodata care sunt meseriile de viitor?

Eu cred ca este destul de simplu sa alegi.

Alea in care iesi la pensie :
– Jurnalist – poti sa faci gargara la orice varsta
– Comunicare – la asta regulile de baza nu se schimba cat ii neamu’
– Desenator – la asta de fapt iti trebuie mana si un pîc de imaginatie. intotdeauna trebe un nene desenator care sa fie pe acelasi tronson de varsta cu onor clientela
– Profesor – intotdeauna vor exista copii de chinuit, liceeni care trebe sa aiba de unde sa chiuleasca si studenti care sa piarda timpul.
– Dadaca – la asta e chiar din ce in ce mai bine pe masura ce avansezi in varsta
– Medic – nu dau explicatii.
– Frizer
– Actor
– FUNCTIONAR PUBLIC : O, daaaa!

Alea in care crezi ca ai apucat pe Doamne Doamne de picior si la 40 de ani esti gata :
– Copywriter
– Programator
– Soldat „voluntar”
– Trader
– Inginer
– Stewardesa
– Hotz mic
– Bodyguard

4 gânduri despre &8222;Meserii&8221;

  1. deci mai am 11 ani de copywriting. si nici nu m-am apucat. pai in cazul asta, pula mea, mai astept 4-5 ani. nu de alta dar 11 ani mi se pare enorm.

  2. depinde cum privesti. fiindca dupa 30 intri intr-o lunga agonie cu copywritingul. si poti sa dai coltul (figurat vorbind) inainte sau dupa 40 dar nu cu foarte mult timp inainte/dupa

  3. de unde si aproximarea asteptarii mele. 4-5 ani. si intru direct in agonie. sa am numai colegi d-aia de 19 ani, sa iesim impreuna la bere, eu sa ma fac ciunga si sa-i iau de buci etc. la petrecerea de craciun sa-l intreb dom’ sef: „sefu’, mai e loc? ca stiti, am niste tovarasi si…”. distreactie in publicitate.

Lasă un răspuns

