Salvati Pupezele. Exterminati cucuvelele!


Nu vi se pare ca Emil Constantinescu este un personaj politic straniu? Intotdeauna m-am intrebat cum doar el si cu Manolescu au fost in carti la candidatura pentru presedintie din partea CDR.

In China s-au vandut anul trecut mai multe automobile decat in Statele Unite. Ceea ce mi s-a parut interesant nu e chestia asta ci faptul ca in chestionarul pentru obtinerea permisului se pun intrebari cum ar fi „ce faci daca dai peste un om cu matele in afara? ” sau „ce faci daca iti vine sa scuipi cand esti la volan?”

O treime din romani se tem sa isi piarda slujba. Asta spune ultimul sondaj INSOMAR. Mi se pare bizar din moment ce sub 1/3 au loc de munca (4 milioane de salariati inseamna sub 1/5 dintre romani).

Ieri am vazut un (inca un) film care a fost turnat in Romania. Punctul nostru slab este fara indoiala sunetul. In Romania ar trebui turnate doar filme mute sau cu scenarii limitate la dialoguri monosilabice. Nu imi dau seama de ce avem ingineri de sunet atat de slabi pe platourile de filmare.

Micii sunt buni la gust. Cu bere rece si mustar moale romanesc. Cred ca daca le-ai pune amora de dijon ca mustar ar fi chiar nasoi. A propos, imi e pofta de ceapa verde.

Nu am mai fost la munte de vreo 5 ani? 6? Ce pacat.

11 gânduri despre &8222;Salvati Pupezele. Exterminati cucuvelele!&8221;

  1. ionutule. e psihologic tata. tata lumea are impresia ca eu scriu valuri valuri si stau tat timpu’ pe blogu’ asta din cauza schimbarii temelor astora. de fapt eu stau cam … 25-35 de minute in total pe tate blogurile pe care le vaz inclusiv asta. creierul are anumite asteptari si este busculat ca nu gaseste acelasi lucru. dar nu trebuie sa o faci in permanenta fiindca se va astepta sa gaseasca ceva nou de fiecare data. trebuie sa schimbi lucrurile aleator si, deci, nu constant. asta asigura si pastrarea cititorilor fideli (aia care citesc continutul) si ventilarea alora instabili. or pe mine ma intereseaza sa comunic cu din ce in ce mai multi oameni interesanti si interesati nu sa am un trafic exploziv bazat pe spam. si asta cu resursele mele limitate in timp si spatiu.

  2. Incearca Amora Condiment. Il gasesti mai greu prin supermarcheturi. O sa ai o „surpriza” nu e asa de „moale” ca cel romanesc (il indoi tu cu apa) dar gustul e aproape identic :-). Ai zice chiar ca au gresit reteta francezii astia.

    Ceapa verde mai gasesti ca la noi (nu cu „bulbul” exagerat) dar pe la magazinele de cartier :-). Vezi insa ca e „scumpa”. Eu am luat ultima data cu vre-o 4.5 euroi legatura de vreo 7 fire.

    PS. Si pe mine m-ai innebunit cu „temele” astea.

Lasă un răspuns

