Somelier


Singura meserie care mi-a fost sugerata si care merita a fi luata in considerare este aceea de somelier. O meserie nobila.

„-Ce vrei tu sa te faci cand ai sa fii mare?
-Somelier.
-De ce?
-Ca sa beau gratis, sa scuip cu consistenta, sa ma pis mult si cu toate astea lumea sa se uite la mine ca la un magician”

Adevaru’ e ca e chiar o chestie misto. Numai ca intotdeauna mi s-au parut (aia 3-5 profesionisti de i-am vazut pana acum) atat de incotosmanati cu maniere incat se vedea ca au temperament de valet si nu de senior. In fine…

Aaa… si nu. Nu vreau sa ma fac cantaret.

***

Va anunt ca nimeni nu a donat nici un leu pentru Jaguarul XF pe care mi-l doresc.

***

Am ajuns la concluzia ca sunt un blogger de succes. Desi numarul vizualizarilor a scazut, la comentatori am vreo 15 cu totul. Care se pare ca intra din 57 de locuri diferite sau sunt muti.

***

Sa va profetesc ceva. Criza se va termina la sfarsitul anului viitor (caderea zic) si probabil ca va fi acompaniata si de alegeri anticipate in Romania. Asa zic io.

***

Stiati ca doamna Carla a avut vreo 10(zece) concu si semi-binaje cu cunoscuti si in plus niscai tovarasii scurte (scurte de tat) cu uamini pe care nu ii cunostea? Asta zicea ea cam cu un an inainte sa devina herã (femeie de zeus) in varianta franca. Tineti-va bine : 4 actori, 3 cantareti, 2 scriitori (din care cu unu’ a produs si un plod), si 1 politician. Care politician, tineti-va bine, e unu’ cam comunist de felu’ lui. Nu va dau numele ca nu stiu daca va spun ceva.
Pai ce, la noi fetele astea sunt cumintele. Ca ele schimba doar 6-7 pana ajung la unu’ care nu mai are putere sa le tina doar putin.
Ii drept, la ale noastre celebritatea apare post si nu ante. Coitus. Si in nici un caz interuptus ca atunci nu mai apar nici macar la pagina 5, daramite in pleiboi.

***

Nu am fost inca (?) in America. Ma gandesc daca sa adopt sau nu unele prejudecati despre ei. Mi-ar fi utile cateodata.

***

Ne mai vedem noi.

A… sa nu uit. Am schimbat din „the floreta” in „doamna jim”. Din cauza unor rochii de miseara in blogrollul shmenyei. Poate se prinde si jimy de data asta si se aseaza si el la casa lui.

3 gânduri despre &8222;Somelier&8221;

  1. mdea..nu e nimeni ca jeg. Căruia i-am aruncat şi io vo 50 de lei cînd cu triciclul. Mă consolez cu gîndul că l-am plătit pe sistemul „Cîntă, cioară!!” şi hop cu banu’ lipit de fruntea’i toată o sprînceană. Unică şi deasă. 😀

Lasă un răspuns

