Dor de tara


Se casatoreste o blonda din Iasi
cu sir John. Ajunsa in Anglia trimite scrisori acasa.
Dragii mei, Sa va povestesc cate ceva despri
mini si despri ce fac eu p’ aci.

Luni: Mergem la teatru,sotul meu are foarte
multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Marti: Mergem la opera, sotul meu are acolo o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Miercuri: Mergem la meci, si acolo sotul meu are o logie, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Joi:Mergem la cumparaturi, sotul meu imi
cumpara di toate, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Vineri:Organizam seri caritabile, vin toti
prietenii sotului meu, sotul meu are foarte multi prieteni, doneaza foarte multi bani, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc
Duminica: Facem barbekiu, vin si prietenii sotului meu, ne facem cadouri reciproc, esti foarti frumos, sotul meu are foarte multi bani, sotul meu are di toate, nu ni plictisim di loc.
Cu drag, Iuliana PS: Mi-i dor di pula ca di mama

2 gânduri despre &8222;Dor de tara&8221;

  1. Ursul si marmota din reclamele Milka faceau kk in padure, unul langa altul. Stand ei asa, ursul o intreaba pe marmota: – Auzi, pe tine nu te deranjeaza daca ti se lipeste kk de blanita? -Nicidecum, raspunse marmota. Si ursul lua marmota si se sterse cu ea..

    Am ajuns pe blog datorita unui link de la mana si a devenit o obisnuinta sa citesc. Keep the good work.

Lasă un răspuns

