Am dinti in gura


Dupa cum nu stiti inca dar o sa aflati de o perioada ma duc la dentist. Ei, dentistul asta e ceva care tinde sa se permanentizeze in viata mea. Am inceput sa ma duc la asta cam prin octombrie. Cu dorinta de a detartra un pic. Acum am deja 3 masele refacute, un detartraj, 1 polisaj pe dintii din fata, 2 corectii de carii mici. Sunt planificate inca 1 bucata masea de refacut care va fi urmata desigur de inca 3 carii mici de corectat si dupa aceea un implant de una bucata dinte din spatele caninului stang superior. Dupa ce termin toate astea cica nu mai trec pe la dentist … 5 ani. Credeti ca e ceva in neregula cu chestia asta?

***

Astazi am avut evaluarea. Nu a fost rau si nici bine. Nu a fost rau fiindca a fost inregistrata o crestere cantitativa si calitativa. Nu a fost bine fiindca nici macar nu am atins subiectul unei mariri de salariu si de prime. Credeti ca e ceva in neregula cu chestia asta?

***

In seara asta semnez contractul de cumparare a magnificului apartament care va fi achitat in foarte multi ani. Si asta pentru ca maine notara si-a luat liber. Desi stia ca trebuie semnat maine de circa 3 luni. Desi am pisat-o la cap de n ori sa isi faca treaba. O fi ceva in neregula cu treaba asta?

***

Fiica-mea imi trage o palma, urla la mine si dupa aia imediat ma pupa. Adica exact asta e succesiunea gesturilor : palma, urlet, pupic. E ok, nu?

8 gânduri despre &8222;Am dinti in gura&8221;

  1. 1. toti mergem la dentist
    2. felicitari. cite-un pic-pic-pic, pina n-o mai raminea nimic.
    3. sa fie intr-un ceas bun.
    4, e foarte normal: fi-ta e fata.

    5. de ce palaria mea se scriu comentariile cu verde la tema asta?!?!?!?!?!?!

  2. 4. mulţi ne întrebăm dacă o fi în regulă iar apoi aflăm că aşa e la PMS. La micuţa ta nu poate fi încă vorba, dar asta nu înseamnă că nu se poate antrena. Deci e normal.
    3. da şi anume că notăriţei i se rupe. Iar tu o să plăteşti serviciile ei.
    2. nu s-a subînţeles căci din motive de criză? Zi mersi. Să nu te pună la voluntariat tura viitoare.
    1. da. Strămoşii noştri nu se spălau pe dinţi şi nici nu mergeau aşa des la dentist. La tine devine deja caz patologic, obsesie compulsivă. O fi ceva în neregulă cu asta?

  3. Zi mersi că te pupă şi nu te anunţă teatral ” fug în lume cu Jean-Jacques, motociclistul de la trei ! „.

    Stai o secundă. Probabil o să se întâmple şi asta, da umpic mai încolo. Tulai, ce father caterpillar îs…..

Lasă un răspuns

