Deci


Deci.

In alta ordine de idei tin sa va spun ca incep sa obosesc. Ma simt ca batut cu varga. Ma dor oasele, ma dor muschii spatelui, ma dor umerii, ma doare mijlocul. Cum ar zice cititoarea shmeny din blogroll : „Ma dor toate alea! In organul meu masculin!”.

Acum incep sa inteleg muncitorii din constructii. In organul lor masculin. Daca ar munci timp de doua luni ca mine acum ar da cu totii coltul.

Cica „munca innobileaza pe om” si „munca n-a omorat pe nimeni”. Mdah. Eu tin sa dau crezare tiganosului ala care statuse la Barcelona cu doamne in etate si la expulzare a declarat : „munca e pentru tractoare frate, eu dau de doua ori cu var, am multumit-o si mi-am luat banu'”. Adevaru’ e ca am vazut eu duamne la 50 sprintare si elastice dar nu as practica asta din motive.

Deci.

Am uitat sa va spui ca eu de obicei tin bere in frigider. Iau un pack si il las acolo. Cand si cand mai beau o bere cand trece unu’ altu’ pe la mine. Rarut da’ beau. E, acum am vrut si eu o bere. Am deschis frigiderul, m-am uitat. Am inchis frigiderul, m-am uitat tâmp in jur. Am deschis frigiderul, m-am uitat. Am inchis frigiderul, m-am uitat tâmp in jur. Am deschis frigiderul, m-am uitat si mi-am adus aminte. Cautam bere. Care nu era. Vorba cititorului jime care nu e inca in blogroll. Care vorba e pe frontispiciul blogului sau.

Noroc ca fi-mea ma iubeste. Si ma ciupeste de urechi cand si cand. Altfel as fi convins ca visez. Totul e atat de ilogic.

11 gânduri despre &8222;Deci&8221;

  1. apollo. pula mea, toti erau gay in antichitate. inca nu se prinsesera cum vine treaba. o ardeau toti ori la mini-jupe ori direct la pula goala. ce vrei sa zic, ca sunt un brad pitt? incerc fineturi cu voi dar degeaba, nu prinde.

  2. eu beau doua-trei beri si doua-trei pahare de vin rosu pe luna. mai beau un tzoi de horinca sau palinca sa zicem odata cam la doua luni. deci burta sigur nu e de la astea.

    se intampla cam odata pe trimestru sa bag ceva mai mult.
    cateva zile beau una doua beri + doua trei patru pahare de vin precum + ceva tarie. la paste, craciun, anu nou … dar nu ma imbat ca bag si potol la ghiozdan si o si tiu tata ziua/noaptea cu moderatie, mancare si pauze cum trebe. ce-i drept ma veselesc zilele alea.

  3. io am retinut atat:
    1. munca suge. io o sa-mi invat plozii sa nu munceasca. o sa le imprim cu totul si cu totul alte valori. cu totul si cu totul de aur.
    2. sunt renumita pentru ca vorbesc urat.

Lasă un răspuns

