Frânturi


Stiati ca Sylvester Stallone a facut un film bun? Se numeste Copland.
***
Am un comentariu facut de cineva aterizat din greseala pe blogul meu la articolul despre lesbiene:
„I’m one of them and not quite proud of it.
Nici eu nu sunt de acord cu casatoria intre doua persoane de acelasi sex si nici nu mi se pare corect ca un astfel de cuplu sa poata adopta un copil sau ca una din cele doua sa dea nastere unuia pentru ca sigur acel copil va avea aceleasi inclinatii (spre persoane de acelasi sex, carevasazica).
Singurul lucru pe care l-as blama e societatea, care nu accepta. Iti spun sincer ca oamenii sunt mult mai rai decat par a fi. (NU, nu incurajez marsurile gen gay fest!!!)
Ah, si majoritatea fetelor devin lesbiene, nu se nasc asa. Cauzele sunt multiple, iar atunci cand sunt prezente mai multe, sansele cresc.”

Eu unul nu prea l-am inteles. Il gasesc plin de contradictii. Are cineva rabdare sa imi explice babeste?
***
Madoff a pledat „vinovat”. Ar fi fost culmea sa joace cartea prostiei precum Kerviel. Tocmai fiindca Madoff musteste de inteligenta. Daca ar fi fost nascut in Romania ar fi detinut probabil Realitatea TV.
***
Salut unui blog foarte frumos desenat. Apartine cititoarei riverflow.
***
Stiati ca Vantu si Gusa s-au asociat? Ce mi se pare teribil de amuzant este faptul ca lasa sa se inteleaga ca o fac pentru a il alege presedinte pe Geoana in scopul blocarii lui Basescu. Este ridicol ! Daca voiau cu adevarat sa blocheze ascensiunea lui Traian Bepunct nu il impuneau pe Geonel drept candidat. E ca si cum eu mi-as pune dresuri cu perle ca sa conving cititorii ca o detest pe giapapadia.
***
Imparateasa plange.
***
Roblogfest seamana cu filmul despre Button. Diferenta este ca Roblogfestu’ s-a nascut in faza de nou-nascut si acum a ajuns la faza de avorton.
***
Criza incepe sa ajunga si in Romania. Pe tacute. Fiti atenti la slujbele voastre.
***
Am ezitat sa scriu asta : Dupa parerea mea P.M. Bacanu este ultimul ziarist independent si obiectiv din Romania. Asa cum Mircea Diaconu mi se pare ultimul parlamentar cu bun simt veritabil taranesc din Parlamentul Romaniei. Mai sunt cativa rataciti oameni politici cu bun simt dar nu in parlamentul national. Daca ma insel va rog lasati un mesaj dupa semnalul sonor : shmeny, te rog lasa-le un semnal sonor.

29 de gânduri despre &8222;Frânturi&8221;

  1. ti-a trecut argumentul ca pe langa urechile acului, fiecare dintre ele. eu vreau link la tine in post. evolutie in zelist. de alea. ce dracu, am stabilit doar ca sunt mai celebra decat tudor chirila.

  2. iti dau punctaj prea mic pentru topuri. eu am blog pentru indivizi inteligenti si deci putini. am 50-60 de cititori din care 25-30 se manifesta. deci practic nu ai ce face cu linku’ meu.

    poate ca intr-o zi am sa ma razgandesc si transform blogu’ in mulgatoare. atunci da, poti cere fiindca mi-as merita soarta. acum ar fi stupid.

  3. multumesc frumos, toader, de aprecieri 🙂
    sper ca cei care ajung pe la mine prin casuta (oricine e bine venit!) sa nu se opreasca totusi, numai la a-mi admira peretii 😀

    in alta ordine de idei, nenea/tanti „I’m one of them and not quite proud of it” nu cred musai ca se contrazice, ci doar ca, fiind „unul de-al lor” ne indeamna la toleranta fata de fenomenul in sine (homosexualitate), tocmai pentru ca el EXISTA si, se pare, are (si) o explicatie „genetica”. Nu incurajeaza insa, si manifestarile extreme ale lui.

    am reusit sa fiu cat de cat coerenta sau imi mai trebuie o bere? :))

  4. nu are explicatie genetica. tocmai asta zice respectiva, ca acolo unde sunt mai multe acolo corup si pe altele. si dupa aia zice ca nu e rau si ca nu e de acord sa infieze doar fiindca infiatii vor ajunge si ei la randul lor homosexuali. dar nu e rau fiindca devin homosexuali ci fiindca lumea e rea si ii condamna. deci oi fi fost tu coerenta da nu ii ce zice ‘mneaei. deci, poate sa imi explice cineva coerent? ca eu am reformulat ce a zis da’ nu stiu cat de bine si corect.

  5. :)) eu propun sa o provoci pe insasi autoarea comentariul ca, acu’, dupa l-am recitit, m-am bulversat si eu :)) sincer, nu cred ca ar putea da cineva o explicatie coerenta unor idei (destul de) incoerente 😀

  6. Mdeah, ma gandeam eu. :-j
    Nu cred ca are rost sa ma explic. A fost o prostie din partea mea sa ma bag in discutie, asa c-am sa ma retrag.
    O zi buna!

  7. e ok, nu vezi ce scrie, ne iubeste pe toti. liberté, egalité, fraternité.

    stiam eu. si ultima parte a fost inspirata din indemnul meu de a lauda fair-playul in opinie. recunoaste toader, ai o slabiciune pentru ideal!

  8. oameni buni,
    v-as lasa un semnal sonor foarte sonor daca nu m-as fi plictisit de moarte azi. atat de de moarte ca nici voce nu mai am. asa ca nici sa injur nu-mi da ghes! o sa mai incerc maine.

  9. Cum naiba au banat? Pricep că-ţi interzice accesul la tot ce are .wordpress.com sau .blogspot.com în coadă, are logică, e posibil, dar cu toate celelalte, găzduite altundeva, ce fac?

  10. @Toadere
    Coplad nu mi-a placut :-(. Mi-a placut asa mai mult ala facut cu „desperados” (in care ei doi erau asasini) si mi-a placut trebuie sa recunosc „cataratorul” :pp. Imagini superbe nu atat stalone.

  11. Pauvre toader, cât trebuie să sufere, i-au tăiat ăştia accesul la bloguri. Pe noi cine ne mai citeşte, cine ne mai împinge de la spate să scrie? Cine? toadeeeeeereeeeeeeeee

Lasă un răspuns

