spam


am reusit partial sa instalez net.
adica am o conexiune de rahat de debit mic. care ar fi trebuit sa fie mare. dar nu e mare fiindca nu stiu ce s-a intamplat pe parcursul instalarii.
nu. nu sunt eu de vina instalarea facandu-se de una singura. adica pac bagi tzamburusu’ in mufa si se petrece de la sine. ca in lumea reala.
precis e f’o incompatibilitate undeva.

in plus pc-ul meu e sclerozat. se inchide de unu’ singur cand ii vine lui.
o fi de la criza?
mdah.

am verificat si eu comentariile. cica am 61 de spamuri blocate. asa e. toate in limba rusa. scrise cu chirilice.

monica a scris despre grasime. hahaha. ce dragut.

de acum nu mai citesc pe zappy. am fost obligat. jur.

cica de acum am sa scriu. mai rar ca inainte. va asigur.

mi-am pierdut telecomanda de la garaj. sotia mea cea draga a plecat cu cealalalta. cum sunt liber, ar fi trebuit sa ma duc la cumparaturi.

fiica-mea este in faza nu. ca sa o convingi sa se imbrace cu ceva trebuie sa te faci ca vrei sa utilizezi tu minitoala respectiva. noroc ca se limiteaza la bluzite. bluzitele mi le pun peste umeri si atunci se repde sa le ia inapoi. ce m-as fi facut daca se intampla asa si cu scutecele?

mdah. e bine sa ai cateva zile liber. pacat ca totul devine „faci aia si aia ca tot esti liber”.

in august am concediu. trebuie sa ma duc in tara. extenuant.:-/

bye.

8 gânduri despre &8222;spam&8221;

  1. meşterul toader. nici nu te-ai apucat bine de scris, c-ai şi revenit la obiceiul tău: schimbarea temelor.
    Schimbă rogu-te şi linkul spre blogul meu.

Lasă un răspuns

