Dara cum nu?


Euuu, cand nu aveam acces la neeet, aveam niste idei de articole geniale. Erau foarte misto. Nu mai tiu minte nimic.

Eu am sa candidez la presedintia Romaniei la viitoarele alegeri. Ce doriti sa apara in programul meu electoral? (nu va dau bautura si iarba nici daca m-ati pune in blogroll, dar pentru un vot…)

Are sa vi se para tampit dar cateodata regret ca nu am facut armata.

Recomand BabyTV parintilor cu copii intre 2 si 3 ani. Desigur, nu mai mult de 15 minute pe zi. Desene animate colorate, care se misca incet si unde nu exista cea mai mica urma de violenta.

Daca Lehman a murit si GM a crapat inseamna ca sfarsitul crizei la americani e aproape.

Bere Silva neagra.

Nu imi place sa fac sport. Imi place sa fumez. Nasol.

Intrebare cheie :
Ce ati alege intre un salariu de 90000 pe an cu conditia sa va vedeti familia (nevasta si copil-i) doar in concedii + de sambata seara pana duminica la pranz si 45000 pe an vazandu-i zilnic? Intr-o tara occidentala din grupul celor 4 mari.

9 gânduri despre &8222;Dara cum nu?&8221;

  1. Ba, sincer? M-as tirgui cu Dumnezeu sa-mi dea primul salariu in conditiile numarul 2. Da’ nu vreau sa-mi vad nevasta, ci sotul, daca se poate.

    toader fumeaza. Haha, hihi, viciosul. Dar nu-i asa ca e biiiiiiiiiine sa fumezi? 😀

  2. thoaderrre, nu mai bine vii tu în România? Să nu mai ai dileme din astea. Ce zici? 😆

    Monico, abia aştept să te văd gravidă, să văd atunci cum te scoţi cu fumatul. 😆

  3. Buna ziua, domnule Toader
    bine ati revenit
    penru ca ideile sa nu se risipeasca achizionati-va un carnetel. este o idee de la popescu
    domnule Hudrea,
    cand o sa fie monica gravida o sa fumeze sau ba. depinde cum o sa-i fie pohta.

  4. 😆 Ca sa fie ideea cu carnetelul completa, trebuie sa desenati pe el si tot felul de porcarii. Oameni care vomita, oi cu ochii scosi, de-astea. Se cheama „ilustrare moderna”.

    In privinta graviditatii, va rog asteptati cuminti la rind. Mai sint doamne in fata mea 😛

    Da, toadere, hai incoace. Ca tot nu-ti place tie!

Lasă un răspuns

