ma gandeam


ca semnele de punctuatie nu sunt neaparat utile si ca am putea sa scriem fara de aceea am sa scriu acest articol fara nici un punct virgula sau punct si virgula va marturisesc ca in ultima vreme am cam tras chiulul la scris pe blog si cu toate acestea foarte putini miau simtit lipsa da se scrie miau fiindca si cratima e semn de punctuatie revenind la ceea ce spuneam inainte cred ca dintre toate blogurile pe care le citesc din cand in cand se demarca blogul monicai adica paideceblogspotcom mi se pare mai amuzant chiar decat jeg care straluceste dar e afectat de starile de spirit ale lui darius care atunci cand e indragostit scrie ca un popou si decat situl lui julius dailycotcodac la situri care nu sunt bantuite de haz nus de ce am o oarecare placere sa citesc situl manei ciutacu adica manaciutacuro ca sa fac o paranteza va amintesc ca astazi este fete de la musique si canta astia peste tot ca nebunii a era sa uit aveam o cititoare pe nicul ei riverflow si nu mai tiu minte care era linkul catre ea la shmeny mai citesc cand si cand dar e insarcinata si saracu jimy aaa nu pot pune puncte de suspensie krakilla am vazut ca sa despartit si el de o fata pe care delicat o apela spalavase care ia dat papucii si el sufera in consecinta ionutu si hudrea lasa rar comentarii de basty ce sa mai zic sa dus naibii audienta mea da nui nimic fiindca oricum nu stau io ba in vizite mancavas si am sa ajung io presedinte si pac pac ma intelegi o sa cititi blogu meu ca pe sfinta scriptura care are sa fie si ea obligatorie mai ales pentru kraki

2 gânduri despre &8222;ma gandeam&8221;

  1. De cîteva zile mă macină o întrebare (ca urmare a alergiei violente de care sufăr), oare sub apă se poate strănuta? Şi dacă da, cu ce îţi ştergi mucii ulterior?

  2. roman fluviu, articol fluviu, toderica fluvial in cote crescatoare. Ma scuz ca nu am putut sa renunt la „semne” cabalistice de punctuatie nici de frica.

Lasă un răspuns

