Ce ospatari sunteti!


V-ar place sa va zic asa? Nu v-ati simti utili tarii? Sau sa va strig : „Ba tinichigiilor, sunteti utili ba!”.

Scoala scoate tampiti? Parca mai era un secret… Pana si Eba face facultate. Fetele alea serioase gen Udrea, Ridzi, Mantale, Vass, Anastase, Sarbu samd ajung ministrese sau cumintica aia de … cum ii zice ma? aia cu nume strainez care cu filmuletu’. Nu mai tin minte . Dar si ultrapicantele Caty Andronescu sau Hilde Puwak ajung ministrese. Pai asta inseamna ca scoala asta scoate doar tampiti. Daca si-au incarcat memoria cu Herodot si papadii si au ajuns sa voteze cu ventuzele astea scoala, e clar ca scoate doar cretini. De altfel e in traditia noastra. Iliescu a luat 80% pe 20 mai.

Asa, ca tot suntem la subiect. Am deschis si io sa vad comentariile la Libertatea la o poza a Ebei. Om fi noi cretini da’ aia de comentau erau intelepti rau de tot tata. Nu am mai vazut asa ceva niciodata. Si sus si jos si cu respect si brutal si cu animale. Asa variatiuni nu am vazut niciodata frate.

As dori sa ma duc in Italia la o plimbare sau chiar as lucra la Milano printre picaturi. Dar … Berlu, compatriotii iubiti … Parca nu.

Ma apuc de publicitate. E simplu rau. Am vazut clip cu o vaca. E aceeasi voce din off de pe vremea cand am plecat din tara, e desenat si nu are public.

Cateodata ma gandesc daca e normal sa nu injuri. Asa imi vine cateodata …

Mi-am adus aminte. Ana Birchall.

Ce ati face in locul meu intr-o extrem de scurta vacanta in tara?

4 gânduri despre &8222;Ce ospatari sunteti!&8221;

  1. Pe Andrea Vass poţi s-o scoţi din lista aia, tipa chiar ştie ce vorbeşte, se detaşează net de Udrea, Riţi şi compania. Google it, video sau text, cum vrei.

    Vii în Ro? Du-te pe munte. De preferinţă cât mai sus. De unde nu se mai poate urca cu maşina, sunt doar oameni mişto. Nu mai zic de ce-ţi oferă natura, bănuieşti şi tu. Făgăraş, Bucegi, Retezat, vezi tu.

Lasă un răspuns

