discutie cu un basarabean de la tara


recent, din intamplare, am legat o discutie de 4-5 minute cu un basarabean nimerit in metrou. isi face si el veacul pe la santiere.

cam cum a decurs discutia :

el : „bâ, in transnistria i-o spalat astia pi crierer di tãt.”

eu : „intre voi si ei e cam ca intre noi si voi ?”

el : „iaca nu m-am gândit … asa e … si pi noi ne-o spalat … tu din ce regiune esti?”

eu : „din romania . ce importanta are?”

el : „zi mâ”

eu : „rm sarat. e un orasel de langa buzau.”

el : „stiu stiu undi ie … shî ardilenii nu zâc di voi câ suntiti spalati pi creiri?”

eu : „ba cam :))))”

el : „asa sântim noi românii. tâmpiti. ne tot futim unii pi altii câ aia si aia sunt prosti si spalati pi creiri. ……………… auzi …. da’ sâ stii ca suntim si noi tot rumâni. da si-o batut astia joc di noi di o suta di ani si la batraneti omu nu mai tini minti ce futai o luat cat era tânar …”

5 gânduri despre &8222;discutie cu un basarabean de la tara&8221;

Lasă un răspuns

