vandana


cuvantul „vandana” imi spune ceva dar nu mai stiu ce.

****

hudre, iaca pentru tine daca nu aveai deja.

***

am citit in la depeche :
„La crise financière a accéléré de manière spectaculaire la restructuration du secteur bancaire européen comme l’illustrent la reprise de Fortis par BNP Paribas ou le rapprochement à l’étude des groupes français Banque Populaire et Caisse d’Epargne.

Une semaine plus tôt, la banque espagnole Santander avait annoncé qu’elle rachetait une partie de la britannique Bradford and Bingley (B&B), après avoir déjà acquis Alliance and Leicester et HBOS.

….

„On crée des monstres européens alors que la régulation financière reste nationale, d’où une source de périls majeure”, souligne M. Cohen.

„Les banques européennes sont beaucoup moins capitalisées que leurs homologues américaines” et cette croissance rapide peut les fragiliser, ajoute Michel Aglietta, professeur d’économie à Nanterre.

Les mastodontes européens naissants pourraient aussi „être amenés à prendre plus de risques car ils sauront que, quoi qu’il arrive, ils seront sauvés”, conclut Jean-Paul Pollin, professeur à l’Université d’Orléans.”

***

v-am spus ca imi plac avioanele. uite un clipulet cu cel mai performant avion de vanatoare (costa una suta doua zeci de milioane de dolari bucata. in versiunea de baza).

***

ati auzit de koeniggseg? e un producator de masini ultrarapide. am o stire mai veche dar pe care am tot uitat sa o scriu. va cumpara saab probabil.

***

fideaua cititoare monica nu a scris nici un comentariu la articolul precedent. va dati seama? monica! la blogu’ meu care e atat de putin citit incat eu ii sunt fan pentru perseverenta in loc sa imi fie ea mie. sunt ranit!

***

8 gânduri despre &8222;vandana&8221;

  1. C-am uitat, d-aia nu ti-am scris! Nu striga asa, ca lumea doarme la ora asta.
    „Vandana” poate fi o distinsa doamna din India care-i da cu propovaduiala spirituala. Un fel de una d-aia care umbla si prin Romania, prin anii ’90. A noastra era ceva cu „B”. A, „Baha’i”. Cred.
    Pe de alta parte, distinse toadere, mi-am adus aminte: DE O LUNA TI-AM DAT ADD PE FACEBOOK SI NICI NU TE-AI DERANJAT SA DAI ACCEPT! Si tu tipi ca nu ti-am comentat la un singur post…

  2. Deci cel mai performant avion e JSF (Joint Strike Fighter) pentru care s-au bătut Boing! cu Northrop Grumman sau avioane craiova sau ceva.

    acu’ tre’ să aştept şi eu o lună să primesc accept de la toader? pffff. Nici megan fox nu merită aşa onoare.

Lasă un răspuns

