de pe acasa


am fost in tarisoara.
am fost surprins…
nu este ceea ce era acum un an.
drumurile sunt mai bune.
masini bune. m-am si mirat ca oamenii de varsta mea cumpara opel astra, seat leon, skode octavia. m-am mirat fiindca astea sunt masini care in occident sunt cumparate de cei care au intre 30 si 40 de mii de euro pe an (edit : x2 de fapt daca e pe faimilie). ori cunoscutii astia ai mei tindeau catre 20-24 (pe familie). zic eu.
imi place sistemul de impozitare in cota fixa. ala cu 16%. este corect fiindca cel care are un venit mai mare plateste o suma absoluta mai mare. nu este corecta abordarea „procent mai mic la venit mai mic”.
nu mi-au placut vaicarelile. oameni care au pensii de 200 de euro si incaseaza chirii de 500 primesc ajutoare de stat ca sunt mai saraci ca aia cu pensii de 300. si se vaieta in permanenta. desigur, sunt si pensii de 6-7-900 de euro total nemeritate.
nu mi-au placut gasculitele. am discutat cu vreo doi amici veniti cu gagicile. una piarista si una copyuraiteeer. prima la spiru (normal) si ailalta la stat da’ proasta, increzuta si chiulangioaica. criza criza dar astea stiu cu ce gandesc barbatii. curve.
berea slabuta.
ma indoiesc ca voi vota. as fi votat cu crin. dar crin mi se pare slab si anti-unionist (eu nu votez niciodata cu antiunionisti).
sa vedem daca ajunge geoana in turul 2. daca da, atunci voi vota impotriva lui.
este absurd ce se intampla cu judecatorii. lacomi si incapabili sa mentina ceva ordine. daca tot au aere de elita atunci sa fie si incoruptibili. din pacate suntem deja in ue. am intrat cu justitia necoapta. iar in ue nimeni nu se atinge de justitie.
orasele romanesti imi par orientale. puhoi de lume pe strazi, galagie si vanzatori de toate cele peste tot. … in plus sunt pipite boite ca la circ.
la tv doar pipite.
m-a distrat un titlu vazut pe otv : „violata de primar, de viceprimar si ulterior de politistul care ancheta violul colectiv”.
in rest plictiseala.

3 gânduri despre &8222;de pe acasa&8221;

  1. bucuresti (putin), buzau, ramnicu sarat, un sat de langa bucuresti, un sat din vrancea si un sat din teleorman.
    data trecuta am vazut si arad, deva, sibiu, fagaras, sibiu, brasov si cateva sate ardelenesti si prahovene. in afara de sibiu nu pot sa spun ca sunt diferite substantial de cele sudice. e un pic (un pic) mai putin praf din cauza diferentei de altitudine si oamenii sunt mai increzuti crezand ca li se datoreaza lor chestia asta. dar doar sibiul poti sa zici ca e un oras relativ corect organizat si cu accentul bine pus pe intretinerea emblemelor sale.

Lasă un răspuns

