Cu cine am sa votez


*acest articol nu este platit, cerut sau cersit

Stimate domnule Antonescu,

De nevoie, am sa va votez.

Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Nu cred ca aveti capacitatea de a schimba ceva.
Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Sunteti dintr-un partid care il pune pe Olteanu la BNR.
Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Sunteti seful partidului care merge de 5 ani cu PSD.
Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Sunteti lipsit de vlaga.
Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Sunteti lipsit de un corp de experti.
Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Si dumneavoastra o dati dupa cires cand vine vorba despre romanii basarabeni si in general despre Basarabia.
Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Daca veti castiga alegerile nu veti avea putere nici cat un amarat de baronet de orasel pentru a imparti functiile.
Nu imi pun speranta in dumneavoastra. Sunt convins ca mafiile vor prospera in continuare si in mandatul domniei voastre.

Am sa va votez insa.
Fiindca recunoasteti ca daca pierdeti alegerile nu ar fi o tragedie.
Fiindca nu sunteti mitocan.
Fiindca nu sunteti os din osul aparatului comunisto-securist. Nu sunteti nici din familie de generali precum Oprescu sau Geoana si nici nu ati lucrat afara pe vremea lui Nea Nicu.
Fiindca Basescu m-a dezamagit.
Fiindca Oprescu nu a reusit sa ma amageasca niciodata desi a incercat cu campaniile lui.
Fiindca pe Geoana nu l-as vota nici daca ar fi cu Gigi Becali in turul 2.
Fiindca sunteti mai inteligent decat ceilalti 3.
Fiindca stiti sa va pastrati politicos si totodata amical cu ziaristii.
Fiindca nu sunteti un fundamentalist care promite tepe sau care pretinde ca nu are stapan sau care nu are controlul propriului partid.
Fiindca fiica dumneavoastra nu e deputata de bambu, nici ramasa in flori, nici nu circula cu masini de lux la 16 ani.
Fiindca v-ati asumat corect o relatie.
Fiindca vorbiti franceza mai bine decat ceilalti trei candidati la un loc engleza.
Fiindca vorbiti engleza mai bine decat Oprescu si Basescu iar Geoana oricum nu are ce face cu ea.
Fiindca eu cred ca puteti colabora cu un premier.
Fiindca ar fi cazul sa avem un presedinte.

Macar dumneavoastra, domnule Antonescu, nu imi trageti teapa. In victoria mama-sii.

Post Scriptum : Macar unirea cu Basarabia sa o faceti. Restul (spargerea mafiei, retragerea lui olteanu, limitarea abuzurilor) stiu sigur ca nu puteti.

6 gânduri despre &8222;Cu cine am sa votez&8221;

  1. Ce-aveti mă toţi cu unirea cu Basarabia? Înca ceva milioane de personaje de suportat la buget? N-avem destui racheţi? Fuuuuuuck that!

    În rest.. şi eu cred că dau cu Antonescu, din parţial aceleaşi motive de prostit.

  2. Frumos, frumos.

    Dar ştii că dacă, prin absurd (că n-are cum să câştige, desigur), ar ajunge preşedinte, după nici un an de zile multe din cele enumerate in lista de jos ar dispărea? La noi, dacă vrei să vezi adevărata faţă a unui om, musai să-i dai puterea pe mână. Puţini rezistă. Cum ziceau francezii (sic!): „puterea corupe”?

  3. Crin Antonescu nu promite o alta tara dupa 6 decembrie, promite un drum spre normalitate pe care sa-l construim impreuna, de la presedinte la sofer de taxi sau elev. Te felicit pt. ca ai puterea sa nu te lasi mintit si sper ca o sa reusim impreuna !

  4. cred ca doar ca nu a inteles nimic. se mai intampla.
    sunt foarte putini postaci de profesie. e inutil si periculos ca tactica.
    iar cei care accepta asa munca sunt pe cea mai de jos a relatiilor publice.

Lasă un răspuns

